Złóż ofertę pracyPowrót do strony głównejJak składać oferty pracy...

Dam pracę...

Numer oferty: 107814
Data oferty: 11.2.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Recepcjonistka/ta
Miejsce zatrudnienia: Radom
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski, rosyjski lub niemiecki
Obsługa komputera: MS Office
Uwagi: Poszukujemy RECEPCJONISTKI/TY do Hotelu Arbiter*** Wymagania wobec kandydatów: - wykształcenie min. średnie - znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych - umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem - doświadczenie w pracy z systemem recepcyjnym - nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista - dynamizm, dokładność i sumienność - umiejętność pracy w zespole
Pracodawca: Hotel Arbiter***
Kontakt:
Telefon: 517505820
Email: radom@arbgrupa.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107813
Data oferty: 10.2.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Area Manager – Retail Store
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Nasz Klient, to międzynarodowa sieć sklepów z eleganckimi dodatkami, z których korzystają znani styliści. Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu w Warszawie poszukuje osób pasjonujących się modą o osobowości Managera! Area Manager – Retail Store Miejsce pracy: Warszawa Nr ref: WSK14AMPAR Zakres obowiązków: Nadzór i koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów , zgodnie ze standardami firmy(obsługi klienta, wyglądu i aranżacji punktów sprzedaży, kultury organizacyjnej); Koordynację otwarć nowych sklepów na terenie kraju; Współpraca z kierownikami sklepów nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur i standardów firmy; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, budżetów i analiza zysków, Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi, Rekrutacja i szkolenie podległego zespołu Coaching, mentoring, wspieranie i szkolenia pracowników, Składanie i weryfikowanie zamówień; Planowanie dostaw i monitoring ich realizacji; Dbałość o stany magazynowe w podległym regionie; Realizacja zdefiniowanych planów i celów sprzedażowych; Rozwijanie sieci sprzedaży; Sporządzanie analiz i raportów; Monitorowanie pracy personelu, zarządzanie wskaźnikami KPI; Wymagania: Min. 3 lata doświadczenia w pracy na pozycji Menedżera Regionalnego w branży Fashion, Wykształcenie wyższe, Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, Doskonała znajomość handlowych wskaźników sprzedaży, doświadczenie w prognozowaniu wyników, Osobowość lidera, Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych; Pasja do mody i doskonałej znajomości rynku fashion; Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i analitycznych; Silna orientacja na wyniki, Ambicja, samodzielność, bardzo wysoka kultura osobista, kreatywność, Dobra znajomości pakietu MS Office, Mile widziane doświadczenie w firmach międzynarodowych. Klient oferuje: Pracę w międzynarodowej firmie, w bardzo prężnym środowisku, dającym wspaniałe możliwości rozwoju zawodowego i awansu, Świetną atmosferę pracy, Dla osób, które lubią modę, jest to świetne połączenie pracy i pasji. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: s.kublik@jobfinder.pl Prośba o dodanie w temacie wiadomości Nr ref: WSK14AMPAR (z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”
Pracodawca: Jobfinder
Kontakt:
Telefon:
Email: s.kublik@jobfinder.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107812
Data oferty: 08.2.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: sprzedawca/kasjer
Miejsce zatrudnienia: Warszawa/Ursynów
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera: dobra znajomośc obsługi komputera
Uwagi: Praca w sklepie spożywczym Zabka na stanowisku kasjer/sprzedawca. Poszukujemy osoby chętnej do pracy ,punktualnej, sumiennej, lubiących kontakt z ludźmi, niepalącej, dyspozycyjnej. Zatrudnionej osobie oferujem : szkolenie,stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju,pracę w młodym zespole. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -obsługę klientów sklepu, zgodnie z przyjetymi standardami firmy -obsługe kasy fiskalnej i terminala. Wymagania: -dyspozycyjność (praca zmianowa) -wykształcenie średnie -książeczka sanepidu lub gotowość do jej wyrobienia -mile widziane doświadczenie -dobra znajomość obsługi komputera Osoby zainteresowane pracą, prosze o przesłanie swojego cv ze zdjęciem.
Pracodawca: Zabka
Kontakt:
Telefon:
Email: zabka_praca@onet.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107811
Data oferty: 07.2.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: kierowca C+E
Miejsce zatrudnienia: Dania
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: CE
Języki obce: podstawowy ang/niem
Obsługa komputera:
Uwagi: Zatrudnimy kierowców ciężarówek na trasach międzynarodowych – zarobki ok. 1600 euro netto/miesięcznie Wymagamy: -doświadczenia -prawo jazdy C+E - niekaralność -podstawowa znajomość j. angielskiego/niemieckiego CV w j.polskim i angielskim prosimy wysyłać na adres biura: apnatalia@o2.pl, Szczegółowych informacji udzielamy telefoniczne od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 18.00 pod nr telefonu: 146230440 lub 888756183
Pracodawca: Agencja Pracy Natalia
Kontakt:
Telefon:
Email: ap.natalia2@o2.pl
Adres internetowy: www.agencjapracynatalia.pl


Numer oferty: 107810
Data oferty: 31.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Doręczyciel/ka Gdańsk
Miejsce zatrudnienia: Gdańsk
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: ITC grupa
Kontakt: ITC grupa
Telefon: 666011727
Email: gdansk@itcgrupa.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107809
Data oferty: 30.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - część etatu
Stanowisko: Opiekunka osób starszych w Niemczech
Miejsce zatrudnienia: Niemcy
Wymagane wykształcenie: podstawowe
Prawo jazdy:
Języki obce: język niemiecki komunikatywny
Obsługa komputera: nie
Uwagi: Dynamicznie rozwijająca się firma opiekuńcza ProCare24 zatrudni opiekunki osób starszych do legalnej pracy w Niemczech. Zapewniamy: - wysokie stawki: 800-1400 euro na rękę - krótki czas oczekiwania na wyjazd - organizację i opłacenie przejazdu do Niemiec i powrotu do Polski - zakwaterowanie i wyżywienie podczas pobytu w Niemczech - formularz A1 i Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego - kontakt i wsparcie podczas całego pobytu za granicą Obowiązki: - W zależności od potrzeb pacjenta: pomoc w myciu, ubieraniu, sprzątanie, przygotowywanie posiłków, spacery itp. Oczekujemy: - znajomości języka niemieckiego - doświadczenia w opiece nad starszymi osobami - gotowość do wyjazdu za granicę zgłoszenia można wysyłać również na adres r.rozycki@procare24.pl
Pracodawca: ProCare24
Kontakt: Katarzyna Marek
Telefon: 22 885 84 84
Email: k.marek@procare24.pl
Adres internetowy: procare24.pl


Numer oferty: 107808
Data oferty: 29.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Inżynier - Metalurg
Miejsce zatrudnienia: Wielka Brytania/ Singapur
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne/ścisłe
Prawo jazdy: B
Języki obce: Angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Nasz Klient- światowy lider produkcji oraz dystrybucji elementów stalowych, dostarczający swoje wyroby dla firm z branży: naftowej, przemysłu ciężkiego, stoczni, zakładów lotniczych, przemysłu jądrowego itd., poszukuje do pracy w swoim oddziale w Anglii/ i w Singapurze osób na stanowisko Metalurga. Inżynier - Metalurg Nr. ref: WAG14MET Miejsce pracy: Wielka Brytania/ Singapur Obowiązki: Zapewnienie technicznych ekspertyz materiałów poddawanych obróbce cieplnej w fabryce. Opracowywanie i nadzór metalurgiczny nad procesami obróbki Określenie wymogów i nadzór nad dostarczanymi materiałami używanymi w zakładzie. Zarządzanie i nadzór nad procesem produkcji. Zarządzanie i nadzór nad zespołem technicznym, pracującym nad przebudową oraz wprowadzającym zmiany do kosztowej mapy procesów etc. Szkolenie pracowników we wszystkich lokalizacjach na tematy praktyczne dotyczące przetwarzania oraz innych praktycznych elementów związanych ze stopami niklu oraz innych materiałów. Przeprowadzanie Audytów procesów produkcji. Aktywne poszukiwanie firm zewnętrznych do współpracy z zakładem w zakresie obróbki skrawania oraz obróbki cieplnej. Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne związane z obróbką metali (metalurgia, obróbka plastyczna, inżynieria materiałowa), Min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziana branża naftowa, opcjonalnie min. 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale badań i rozwoju instytucji naukowej lub innym laboratorium, Wiedza w zakresie projektów mechanicznych oraz wytrzymałości materiałów, Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, Umiejętność organizacji pracy, Mile widziane doświadczenie w firmach międzynarodowych. Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie, w bardzo prężnym środowisku, dającym wspaniałe możliwości rozwoju zawodowego i awansu, Atrakcyjne wynagrodzenie. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: a.grzybowska@jobfinder.pl Prośba o dodanie w temacie wiadomości Nr. ref: WAG14MET (z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”
Pracodawca: Jobfinder
Kontakt:
Telefon:
Email: a.grzybowska@jobfinder.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107807
Data oferty: 22.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Praca!! Szukasz pracy dodatkowej? Chcesz uzupełnić swój budżet i zarobić od 200 do 700 zł? Oferujemy pracę dla osób, które ukończyły przynajmniej 16. rok życia, praca nie koliduje ze szkołą, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy przez internet Jeśli jesteś zainteresowana wyślij swoje imię, wiek, miejscowość oraz numer telefonu na e-maila Poszukujemy osób z Gdyni, Rumi, Redy, Wejherowa i okolic E-mail: praca.dodatkowa256@onet.pl Lub na numer Gg: 42356546
Pracodawca: osoba
Kontakt:
Telefon:
Email: praca.dodatkowa256@onet.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107806
Data oferty: 19.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: specjalista ds badań rynku
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Wymagane wykształcenie: wyższe humanistyczne/pedagogiczne
Prawo jazdy:
Języki obce: angieslki
Obsługa komputera: MS Office
Uwagi: Instytut Badań i Rozwoju IOCUS Sp. z o.o. we współpracy z Pracownią Gier Szkoleniowych (www.pracowniagier.com) pomaga pracodawcom znaleźć właściwych ludzi. Takich, którzy mają nie tylko odpowiednią wiedzę, ale również kompetencje społeczne oraz prezentują zachowania, które najlepiej pasują do profilu firmy i stanowiska. Zbieramy i dostarczamy informacje o kompetencjach i zachowaniach kandydatów, przy wykorzystaniu biznesowych gier on-line. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. badań rynku w ramach realizowanego projektu: „Badanie efektywności pomiaru umiejętności pracowników za pomocą gier komputerowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: •Wykonywanie badań marketingowych •Nawiązywanie kontaktów z firmami, utrzymywanie kontaktów •Prowadzenie rozmów, ankiet z firmami •Promocja projektu w środowisku biznesowym, prezentowanie wyników badań •Pozyskiwanie nowych klientów, uczestników •Ścisła współpraca z koordynatorem testów i metodologiem •Prowadzenie badań i monitoringu konkurencji różnych rynków, analiza trendów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju •Uczestnictwo w ewaluacji nowych segmentów produktu •Opracowywanie i dostarczanie raportów analitycznych i badawczych oraz analiza trendów i zapotrzebowania rynku. Jesteś odpowiednią kandydatką/em jeśli posiadasz: •Wykształcenie wyższe •Doświadczenie w analizie rynku, doradztwie strategicznym •Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków •Dobrą znajomość rozwiązań assesmentowych istniejących na rynku •Łatwość nawiązywania kontaktów •Doskonałą organizacja pracy własnej, zarządzanie czasem pracy •Umiejętność porozumiewania się z różnymi odbiorcami •Umiejętność pracy pod presją czasu •Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i odpowiedzialną; •Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz; •Lubisz pracę z ludźmi; •Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania i szukasz rozwiązań; •Praktycznie posługujesz się różnymi programami komputerowymi, także korzystając z Word, Excel, Outlook oraz przeglądarki internetowej; Szukamy właśnie Ciebie!!! Oferujemy interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym interdyscyplinarnym zespole, kontakt z ciekawymi ludźmi. Zapewniamy pracę w superciekawym projekcie badawczo-naukowym - development gier dla biznesu. Tworzymy młody zespół fajnych ludzi, świetnych specjalistów z dziedzin psychologii i zarządzania. Oferujemy szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Umowę o pracę/zlecenie w zależności od preferencji kandydata. Wynagrodzenie z funduszy unijnych. Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku, a także mogłabyś rozpocząć pracę od zaraz, prześlij swoje CV na adres: praca.iocus@gmail.com w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Specjalista ds. badań rynku Do dokumentów prosimy dołączyć oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon zgodnie z Ustawą z dn. 29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”
Pracodawca: Instytut Badań i Rozwoju Sp z o.o.
Kontakt: Urszula Laudyn
Telefon:
Email: praca.iocus@gmail.com
Adres internetowy: www.pracowniagier.com


Numer oferty: 107805
Data oferty: 19.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: metodolog
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Wymagane wykształcenie: wyższe humanistyczne/pedagogiczne
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera: tak
Uwagi: Instytut Badań i Rozwoju IOCUS Sp. z o.o. we współpracy z Pracownią Gier Szkoleniowych (www.pracowniagier.com) pomaga pracodawcom znaleźć właściwych ludzi. Takich, którzy mają nie tylko odpowiednią wiedzę, ale również kompetencje społeczne oraz prezentują zachowania, które najlepiej pasują do profilu firmy i stanowiska. Zbieramy i dostarczamy informacje o kompetencjach i zachowaniach kandydatów, przy wykorzystaniu biznesowych gier on-line. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Metodolog/statystyk w ramach realizowanego projektu: „Badanie efektywności pomiaru umiejętności pracowników za pomocą gier komputerowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: • Opracowanie metodologii badań porównawczych (wykorzystując narzędzia assessment centre, development centre, testy oraz gry komputerowe), cyklu badań • Opracowanie dokładnego planu badań porównawczych • Komunikacja z organizatorem testów porównawczych (zgłaszanie zapotrzebowania) • Operacjonalizacja zmiennych • Konfirmacyjna analiza czynnikowa (CFA) – trafność teoretyczna • Zaplanowanie cyklu badań i wybór narzędzi do przeprowadzenia badań • Określenie profilu uczestników, liczebności uczestników • Raportowanie trafności • Raportowanie zrealizowanych testów, przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych • Współpraca z projektantami gier oraz specjalistą ds. badan rynku Jesteś odpowiednią kandydatką/em jeśli: • Masz wykształcenie wyższe • Posiadasz znajomość metod assesmentowych (mile widziane doświadczenie) • Posiadasz udokumentowane umiejętności planistyczne cyklu badań naukowych •Posiadasz doświadczenie w projektach badawczych • Posiadasz znajomość metodyk badawczych • Znasz i rozumiesz zagadnienia związanych ze statystyka • Masz umiejętność wyciągania wniosków na podstawie dotychczasowych wyników •Umiesz pracować w zespole oraz samodzielnie • Znasz język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i odpowiedzialną; • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz; • Lubisz pracę z ludźmi; • Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania i szukasz rozwiązań; • Potrafisz się skupić na zadaniu; • Praktycznie posługujesz się różnymi programami komputerowymi, także korzystając z Word, Excel, Outlook oraz przeglądarki internetowej; • Jesteś osobą komunikatywną, masz łatwość nawiązywania kontaktów; • Umiesz pracować pod presją czasu Szukamy właśnie Ciebie!!! Oferujemy interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym interdyscyplinarnym zespole, kontakt z ciekawymi ludźmi. Zapewniamy pracę w superciekawym projekcie badawczo-naukowym - development gier dla biznesu. Tworzymy młody zespół fajnych ludzi, świetnych specjalistów z dziedzin psychologii i zarządzania. Oferujemy szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Umowę o pracę/zlecenie w zależności od preferencji kandydata. Wynagrodzenie z funduszy unijnych. Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku, a także mogłabyś rozpocząć pracę od zaraz, prześlij swoje CV na adres: praca.iocus@gmail.com w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Metodolog/statystyk Do dokumentów prosimy dołączyć oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon zgodnie z Ustawą z dn. 29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”
Pracodawca: Instytut Badań i Rozwoju Sp z o.o.
Kontakt: Urszula Laudyn
Telefon:
Email: praca.iocus@gmail.com
Adres internetowy: www.pracowniagier.com


Numer oferty: 107804
Data oferty: 17.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: MS Office
Uwagi: Celem pracy zatrudnionej osoby będzie wspieranie realizacji strategii i rozwoju biznesu klientów Altkom Akademii poprzez sprzedaż usług konsultingowych i edukacyjnych. Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: • sprzedaż usług konsultingowych i edukacyjnych, • współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, • pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy, • monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, • raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy, • realizacja zadań handlowo-marketingowych w ramach ogólnej strategii firmy. Od Kandydatów oczekujemy: • co najmniej 2 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, • udokumentowanych sukcesów w finalizacji kontraktów, • łatwości nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych, • wiedzy dot. struktury oraz sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw, umożliwiającej wskazywanie potrzeb edukacyjnych u klienta, • bardzo dobrej organizacja pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów, • nastawienia na rezultat i osiąganie celów, • znajomości języka angielskiego, • wyższego wykształcenia (lub w trakcie studiów). Naszym Pracownikom oferujemy: • pracę w młodym i dynamicznym zespole, związaną z dziedziną najnowszych technologii i konsultingiem organizacyjnym, • możliwości rozwoju, • pakiet opieki medycznej, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Pracodawca: Altkom Akademia S.A.
Kontakt:
Telefon:
Email: katowice@altkom.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107803
Data oferty: 17.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera: MS Office
Uwagi:
Pracodawca: Altkom Akademia S.A.
Kontakt:
Telefon:
Email: katowice@altkom.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107802
Data oferty: 17.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Kierownik Restauracji
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Szukamy Kierowników do Restauracji w Niemczech np. Jena, Lipsk, Freiburg i Frankfurt-Mena Istnieje coś ładniejszego niż dostać uśmiech od kogoś? Tak, tą drogą pieniądze zarabiać! Dlatego szukamy angażowanych pracowników, którźi chcą chętnie przyjemność połączyć ze swojim Zawodem. Jako ekskluzywny Partner Rekrutingowy jednej z najbardziej popularnej Sieci Restauracji na całym świecie, pokazuje się dla Ciebie Możliwość rozwoju Kariery w Niemczech. Kierownik Restauracji w Niemczech np. Jena, Lipsk, Freiburg i Frankfurt-Mena Jako Kierownik masz odpowiedzialność za twoją Restauracje. Pisanie Planów Dyżurowych i kontrola Jakości Produktów i wykonywywania Pracy jak oczywiście realizacja Marketingowa i kontrola czystości, należy też do twojej pracy. To od Ciebie wymagamy: • Gotowość do pracy w Sobotę i Niedziele lub w czasach nocnych • Znajomość języka niemieckiego na dobrym poziomie • Doświadczenie w Branży Hotelowej /Gastronomicznej lub wprowadzeniu Zespołu • Zrozumniałość i dobrą komunikacje z Pracownikami • Zobowiązanie, własną inicjatywa i motywacja • Liderskie zachowanie • Dobre i spokojne zachowanie • Talent podjęcia prawidłowej Decyzji • Talent Organizacyjny • Chętnie Prawo jazdy i Samochód Podejmij teraz prawidłową Decyzje i wybierz prawidłową Drogie ! To zostaje tobje oferowane od poczatku: • Umowa czasowo nieograniczona bezpośrednio u naszego Klienta • Zarobek ok. 1600-1800 € brutto miesięcznie • 4-mjeseczna Faza Nauki, ktora uczy Ciebie zostac Kierownikiem • Podwyżka pensji po Fazie Nauki • Dodatki za Nadgodziny, za Prace w Nocy (23.00-6.00) +100% jak będzież pracował w dni Świąteczne • Premia Urlopowa i Świąteczna po 6. Miesiącu Pracy • 25 Dni Urlopu rocznie • Jedzenie w Restauracji 1 Danie na Dzien, Napoje 100% Gratis Tanie i umeblowane Zakwaterowanie w Pobliżu Restauracji Prosimy o przesłanie CV (najlepjej w języku niemieckim) kontakt@flex-base.com lub telefonicznie FlexBase GmbH – Ireneusz Wegner – Polski Numer: 091-884 6040 Niemiecki Numer: 0049-431-519-2898-11
Pracodawca: FlexBase GmbH
Kontakt:
Telefon:
Email: ireneusz.wegner@flex-base.com
Adres internetowy:


Numer oferty: 107801
Data oferty: 16.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Executive Marketing Manager
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Wymagane wykształcenie: wyższe humanistyczne/pedagogiczne
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski biegły
Obsługa komputera: biegła
Uwagi: Nasz klient to jedna z najbardziej rozpoznawalnych, międzynarodowych firm oferująca przejazdy międzymiastowe na terenie całej Polski oraz przejazdy dalekobieżne do takich miast Unii Europejskiej, jak Praga, Wiedeń, Berlin. Posiada wysokiej klasy flotę pojazdów, na których pokładzie można znaleźć takie udogodnienia, jak darmowe Wi-Fi, klimatyzację, toalety, regulowane fotele, pasy bezpieczeństwa, oraz udogodnienia dla pasażerów niepełnosprawnych. Firma zatrudnia tylko wykwalifikowanych kierowców. Obecnie do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko: Executive Marketing Manager Nr. Ref: WSK14EMPB Miejsce Pracy: Warszawa Obowiązki: Tworzenie długo, średnio i krótkoterminowych strategii marketingowych, Zarządzanie działem Marketingu, Odpowiedzialność za tworzenie strategii komunikacyjnej firmy, Współpraca z mediami, Inicjatywa w kreowaniu i implementacji działań promocyjnych oraz programów marketingowych, Maksymalne wykorzystanie Social Media oraz mediów internetowych do promocji usług firmy, Określenie i budowanie strategii marketingowej w dotarciu do klientów firmy, Realizacja strategii marketingowej w zgodzie z kierunkiem rozwoju firmy, Przygotowywanie i organizacja aktywności marketingowych, Kreowanie narzędzi wspierających działania sprzedażowe, w tym kreowanie nowych kanałów dotarcia do klientów, Przeprowadzanie analizy ilościowej PR, brandingu I Marketingu w celu ciągłego udoskonalania i umacniania pozycji firmy, Współtworzenie budżet marketingowego, Ścisła współpraca z Zarządem Firmy, Raportowanie postępu realizacji budżetów sprzedażowych i marketingowych do Zarządu, Współpraca z Agencjami Reklamowymi i Domami Mediowymi, Współpraca z zespołem Działu Obsługi Klienta w celu monitorowania zadowolenia klientów i rezultatów wdrażanych kampanii. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku min 5 lat, Doświadczenie w kierowaniu zespołem, Doświadczenie w Planowaniu, organizacji i wdrażaniu projektów marketingowych; Opracowywanie i nadzór nad budżetem działań marketingowych, Doświadczenie w komunikacji z mediami, Rozumienie mediów społecznościowych, internetowych oraz viral marketingu w tym: Google Analytics, Facebook itp. Biegła znajomość języka angielskiego, Biegła znajomość MS Office oraz programów do obróbki zdjęć (np. Fotoshop), Doskonała organizacja pracy oraz dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, Umiejętność moderacji strony internetowej, Samodzielność w podejmowaniu decyzji, Odpowiedzialność zawodowa, Umiejętności prezentacji i negocjacji, Doświadczenie w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań, Umiejętność zarządzania, Kreatywność. Klient Oferuje: Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, Pracę w młodym i dynamicznym zespole, Możliwość rozwoju. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: s.kublik@jobfinder.pl Prośba o dodanie w temacie wiadomości numeru referencyjnego: Nr. Ref: WSK14EMPB Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926.”
Pracodawca: jobfinder
Kontakt: jobfinder
Telefon: 228627250
Email: s.kublik@jobfinder.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107800
Data oferty: 15.1.2014
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Trener ECDL
Miejsce zatrudnienia: Łódź
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne/ścisłe
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: Bardzo ddobra
Uwagi: Firma Edukey Szkolenia jutra pilnie poszukuje do współpracy TRENERÓW kursów ECDL. Miejsce pracy: Łódź Termin kursów: luty i marzec 2014r. Oferujemy: • stałą współpracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość wystawienia referencji, • możliwość umieszczenia notki trenerskiej na stronie internetowej, • możliwość pracy w ciągu tygodnia lub w weekendy, w godzinach porannych, popołudniowych lub wieczornych. Wymagania: • Doświadczenie w prowadzeniu kursów ECDL (minimum 200h) • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność, • dobry kontakt z kursantami i wysoka kultura osobista, • wskazane wykształcenie kierunkowe, • mile widziane certyfikaty (np. Microsoft, Adobe, Google, Oracle, ECDL, itp.). • mile widziane uprawnienia egzaminatora ECDL. Osoby zainteresowane współpraca prosimy o przesłanie: • CV, • skanów posiadanych referencji i certyfikatów, • listy przeprowadzonych do tej pory szkoleń (szczególnie kursy ECDL oraz pokrewne tematycznie), • informacji dotyczącej wysokości oczekiwanej stawki wynagrodzenia netto za 1h pracy oraz preferowanej formy rozliczenia (umowa zlecenie/o dzieło, FV?) • dyspozycyjności. Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz kolejnych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).” Termin zgłaszania kandydatur mija z dniem 26.01.2014r. Informujemy, że skontaktujemy się wybranymi kandydatami.
Pracodawca: Edukey
Kontakt: Eliza Dyguda
Telefon: 42 630 80 99
Email: kariera@edukey.pl
Adres internetowy: www.edukey.pl


Numer oferty: 107799
Data oferty: 14.1.2014
Forma zatrudnienia: praca dodatkowa, dorywcza, zlecenia
Stanowisko: specjalista d/s sprzedaży produktów finansowych
Miejsce zatrudnienia: RYBNIK
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: PODSTAWOWA
Uwagi:
Pracodawca: DMS FINANSE
Kontakt: ELŻBIETA SZYMURA
Telefon: 601217940
Email: elzbieta.szymura@dmsfinanse.pl
Adres internetowy: dmsfinanse.pl


Numer oferty: 107798
Data oferty: 09.1.2014
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: specjalista ubezpieczeniowo-finansowy
Miejsce zatrudnienia: Częstochowa
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Specjalista ubezpieczeniowo-finansowy to osoba mająca nieograniczone możliwości zarobkowe,to osoba oferująca swoim klientom poczucie bezpieczeństwa , to fachowiec w dziedzinie ubezpieczeń,doradca klienta. Firmę może prowadzi jednoosobowo lub rodzinnie. Z naszej strony gwarantujemy profesonalne szkolenia i dofinansowanie w początkowym okresie pracy. Jestes gotowy zmienic swoje życie - skontaktuj się z nami.
Pracodawca: Pośrednictwo Ubezpieczeniowe
Kontakt:
Telefon: 663623028
Email: bgbargle@gamil.com
Adres internetowy:


Numer oferty: 107797
Data oferty: 09.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Specjalista/-tka ds. księgowości i rozliczania projektów PO KL
Miejsce zatrudnienia: Łódź
Wymagane wykształcenie: wyższe ekonomiczne/prawnicze
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski - komunikatywna znajomość
Obsługa komputera: TAK
Uwagi: Wymagania:  Minimum roczne doświadczenie w księgowości  Minimum roczne doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów PO KL  Ogólna znajomość tematyki kadr i płac  Samodzielna organizacja pracy  Skrupulatność, dokładność, terminowość w działaniu  Mile widziana znajomość zagadnień księgowych i prawnych dla branży szkoleniowej lub/i internetowej/IT  Mile widziany kierunek studiów związany z ekonomią/finansami/prawem Zakres obowiązków:  Kontrola zgodności i terminowości działań z harmonogramem projektu  Przygotowywanie sprawozdań  Realizacja i kontrola założeń budżetu  Przygotowywanie Wniosku Beneficjenta o Płatność  Rozliczanie do Instytucji Wdrażającej przekazanych transz  Rozliczanie BO i nadzór nad przekazywaniem dotacji  Gromadzenie dokumentacji dla projektu oraz dopilnowanie jej poprawności  Monitorowanie realizacji wskaźników projektów Oferujemy:  Umowę o pracę  Atrakcyjne wynagrodzenie  Współpracę w zgranym, młodym zespole Prosimy o dołączenie do zgłoszenia dokumentów aplikacyjnych (CV + list motywacyjny). Prosimy o załączanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926).”
Pracodawca: Edukey Szkolenia jutra
Kontakt: Magdalena Pożycka
Telefon: +486308099
Email: m.pozycka@edukey.pl
Adres internetowy: www.edukey.pl


Numer oferty: 107796
Data oferty: 02.1.2014
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: serwisant
Miejsce zatrudnienia: Wrocław
Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe
Prawo jazdy: B
Języki obce: mile widziane
Obsługa komputera: wymagana
Uwagi: Serwis kompresorów/sprężarek/,urzadzen mechanicznych,wykonywanie instalacji pneumatycznech, znajomośc urzadzń elektrycznych i elektronicznych.
Pracodawca: AMET S.C.
Kontakt: Jan Kawiak
Telefon: 601710606
Email: jankawiak@amet.com.pl
Adres internetowy: amet.com.pl


Numer oferty: 107795
Data oferty: 28.12.2013
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia: Chiny
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski poziom podstawowy
Obsługa komputera:
Uwagi: Agencja pracy w Chinach poszukuje dziewczyny do pracy w klubach/ktv jako tancerki/promotorki lub jako modelki. Poszukiwane sa dziewczyny wysokie, szczuple, o slowianskim typie urody, najlepiej nie korzystajace z solarium.Wiek 18-26. Wymagana podstawowa znajomosc jezyka angielskiego. Kontrakt na 3 miesiace z mozliwoscia przedluzenia. Agencja zapewnia bilet lotniczy w dwie strony oraz opieke polskiego tlumacza. Osoby zainteresowane proszone sa o przeslanie 2 zdjec twarzy, 3-4 zdjec sylwetki oraz napisanie kilku slow o sobie. W przypadku jakichkolwiek pytan prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o kontakt osoby, ktore sa zdecydowane wyjechac do pracy za granice. Agencja skontaktuje sie z wybranymi osobami.
Pracodawca: Vlax
Kontakt:
Telefon:
Email: pracujwchinach@gmail.com
Adres internetowy:



«« wstecz   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   wiecej »»




DO GÓRY | STRONA GŁÓWNA