Złóż ofertę pracyPowrót do strony głównejJak składać oferty pracy...

Dam pracę...

Numer oferty: 3586
Data oferty: 13.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Farmaceuta
Miejsce zatrudnienia: Norwegia
Wymagane wykształcenie: wyższe medyczne
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.
Kontakt: Barbara Skrzypiec
Telefon: 091 433 27 47
Email: air.szczecin@adecco.pl
Adres internetowy: www.adecco.pl


Numer oferty: 3585
Data oferty: 10.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Praca Opieka Anglia / Care Assistant / 6.00 funtów brutto / godz. / Kent
Miejsce zatrudnienia: Sevenoaks / hrabstwo Kent / Anglia
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Prywatny dom opieki zajmujący się sprawowaniem opieki nad osobami starszymi w Sevenoaks / hrabstwo Kent zatrudni pilnie osoby na stały kontrakt Opiekun osoby starszej / Care Assistant job. Pracodawca angielski zapewnia dla opiekunów /care assistant dobre warunki płacy i stałą pracę –zapewniony płatny urlop i inne świadczenia socjalne. Wynagrodzenie: 6.00 funtów brutto/godz. Miejsce pracy: Sevenoaks / hrabstwo Kent / Anglia Zamieszkanie: zapewnione przez pracodawcę. Koszt około 80 funtów tygodniowo Wymagania: doświadczenie w opiece nad osobami starszymi, komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferta zarówno dla osób już przebywających w UK jak i osób mieszkających w Polsce. Pomagamy w przygotowaniu i załatwieniu wszelkich formalności. Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz. Firma Prowork posiada ponad 10 lat doświadczenia w międzynarodowej rekrutacji – pomagamy w znalezieniu najlepszych ofert pracy w UK. Regularnie współpracujemy z wieloma pracodawcami w Anglii. Warunki zatrudnienia: Bezpośredni kontrakt z angielskim domem opieki. Praca stała jako opiekun osób starszych /care assitant na pełny etat (42 h/tyg.), możliwość pracy w nadgodzinach, gwarantowane szkolenia i kursy (NVQ) pozwalające na podwyższenie kwalifikacji zawodowych. Kontrakt podpisywany bezpośrednio z pracodawcą brytyjskim. Data rozpoczęcia: od zaraz, sierpień 2009 W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy rejestrację na www.prowork.com.pl i przysłanie aplikacji lub CV języku polskim i angielskim na adres: rekrutacja@prowork.com.pl , tel.022 323 63 35; 501 250 399 , kontakt: Anna Cebula. Po otrzymaniu cv skontaktujemy się z każdym kandydatem telefonicznie. Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacji pracowników do Wielkiej Brytanii. Posiadamy certyfikat nr 967/1 b Ministra Pracy na usługi pośrednictwa pracy za granicą. Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę. Pomagamy w przygotowaniu/przetłumaczeniu dokumentów, zorganizowaniu wyjazdu do Anglii.
Pracodawca: Prowork
Kontakt: Anna Cebula
Telefon: 022 323 63 35
Email: rekrutacja@prowork.com.pl
Adres internetowy: prowork.com.pl


Numer oferty: 3584
Data oferty: 10.7.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Pielęgniarka praca Londyn / dom opieki/ 13,50 funtów godz. /od sierpnia
Miejsce zatrudnienia: Wimbledon / Londyn
Wymagane wykształcenie: wyższe medyczne
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Pracodawca: Specjalistyczny, nowo wybudowany duży dom opieki w Wimbledon / Londyn zatrudni pilnie pielęgniarki / registered nurses do pracy z osobami starszymi. Dostępne 10 stanowisk. Miejsce pracy: Wimbledon / Londyn Wymagania: komunikatywna znajomość języka angielskiego, rejestracja w NMC. Oferowane stanowiska skierowane zarówno do kandydatów przebywających na terenie Wielkiej Brytanii jak i w Polsce. Pracodawca oferuje pomoc w uzyskaniu dla pielęgniarek wymaganych kwalifikacji do pracy w UK. Jeśli masz kwalifikacje jako pielęgniarka – zapewniamy pomoc w znalezieniu stabilnej pracy jako pielęgniarka lub przejściowo opiekun medyczny w Wielkiej Brytanii. Firma Prowork posiada 10 lat doświadczenia w rekrutacji pracowników za granice. Warunki zatrudnienia: Praca stała na pełny etat 35 godzin tygodniowo, możliwość pracy w nadgodzinach oraz podwyższania kwalifikacji zawodowych. Zamieszkanie: zapewnione w pobliżu miejsca pracy, koszt ok. 90 funtów tygodniowo. Wynagrodzenie: 13,50 funtów brutto /godz. Data rozpoczęcia: od zaraz, sierpień 2009, do ustalenia indywidualnie. Kontrakt podpisywany bezpośrednio z pracodawcą. W przypadku zainteresowania ofertą prosimy pilne rejestrację w serwisie www.prowork.com.pl i przysłanie aplikacji lub CV w języku polskim i angielskim na adres: rekrutacja@prowork.com.pl , tel.022 323 63 40; 501 250 399 , kontakt: Anna Cebula. Po otrzymaniu cv skontaktujemy się z każdym kandydatem telefonicznie. Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacji pracowników do Wielkiej Brytanii. Posiadamy certyfikat nr 967/1 b Ministra Pracy na usługi pośrednictwa pracy za granicą. Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę. Pomagamy w przygotowaniu/przetłumaczeniu dokumentów, zorganizowaniu wyjazdu do Anglii.
Pracodawca: Prowork
Kontakt: Anna Cebula
Telefon: 022 323 63 35
Email: rekrutacja@prowork.com.pl
Adres internetowy: prowork.com.pl


Numer oferty: 3583
Data oferty: 09.7.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: specjalista ubezpieczeniowo - finansowy
Miejsce zatrudnienia: Warszawa
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce: nie
Obsługa komputera: tak
Uwagi: osoba otwarta i chętna do pracy
Pracodawca: ABC A HEAD
Kontakt: Piotr Krzemiński
Telefon: 501321277
Email: praca@abcahead.com.pl
Adres internetowy: www.abcahead.com.pl


Numer oferty: 3582
Data oferty: 09.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Miejsce zatrudnienia: WROCŁAW
Wymagane wykształcenie: wyższe ekonomiczne/prawnicze
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Agencja Pracy Tymczasowej e-work Polska sp.zo.o. ( Certyfikat 3145/1b) dla Swojego klienta , poszukuje kandydatow na stanowisko GŁÓWNY KSIEGOWY/A . Oferujemy: -odpowiedzialna prace na samodzielnym stanowisku -stabilne zatrudnienie -pełen wymiar czasu pracy -pracę w zgranym zespole -atrakcyjne wynagrodzenie Wymagania -Wykształcenie wyższe kierunkowe; -Doświadczenie na podobnym stanowisku; -Bardzo dobra znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości; -Znajomość procesów finansowo – księgowych i sprawozdawczych; -Umiejętność obsługi komputera; - Wysokich zdnolność interpersonalnych - Znajomość j. angielskiego -Mile widziana znajomość j. włoskiego Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie aplikacji na adres mailto:ola.blaszczyk@e-work.it , e-work@home.pl
Pracodawca: e-work Polska
Kontakt:
Telefon:
Email: ola.blaszczyk@e-work.it
Adres internetowy:


Numer oferty: 3581
Data oferty: 08.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Menedżer Zespołu Księgowego z uprawnieniami
Miejsce zatrudnienia: Wrocław
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Agencja Pracy Tymczasowej e-work Polska sp.zo.o. obecnie dla Swojego klienta , prężnie rozwijającej się kancelari prawnej, poszukuje kandydatow na stanowisko Menedzera Zespolu Ksiegowego z uprawnieniami Bieglego Rewidenta. Miejsce Pracy : Wrocław Oferujemy: -stała prace w prestiżowej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -atrakcyjne warunki finansowe Wymagamy: -wykształcenia wyższego kierunkowego -mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku -uprawnienia Biegłego Rewidenta Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie aplikacji na adres e-work-polska@e-work.it lub o kontakt tel. 0717920092.
Pracodawca: e-work Polska
Kontakt:
Telefon:
Email: e-work-polska@e-work.it
Adres internetowy:


Numer oferty: 3580
Data oferty: 07.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia: Gdańsk
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: LeasingTeam Sp. z o.o. działa na rynku polskim od 2004 r, jako licencjonowana Agencja Pracy Tymczasowej i Agencja Doradztwa Personalnego. Wysoka jakość usług świadczonych przez firmę LeasingTeam została w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000. Jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym dla naszych Klientów i przyjazną Agencją Zatrudnienia dla naszych Pracowników. Dla naszego Klienta, należącego do największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowej, specjalizującej w świadczeniu usług na rynku telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, Internetu oraz transmisji danych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta Nr Ref.: TDK/G/07/09 Miejsce pracy: Gdańsk Jeśli : • Sprzedaż jest tym co lubisz i pewnie się w niej czujesz • Wiesz z doświadczenia dlaczego doskonała obsługa klienta jest tak ważna • Umiejętności negocjacyjne są Twoją mocną stroną • Jesteś wytrwały w dążeniu do celu i odporny na stres • Potrafisz nawiązywać i utrzymywać doskonałe relacje z klientem • Marzysz o interesującej i pełnej wyzwań pracy w prestiżowej firmie To jest to oferta dla CIEBIE! Zatrudniona osoba będzie zajmowała się: • Telefonicznym udzielaniem informacji • Sprzedażą usług i produktów firmy • Rozwiązywaniem problemów Klienta związanych z usługami/promocjami • Przyjmowaniem zgłoszeń o usterkach • Aktywowaniem usług w systemie Oferujemy: • Pracę zmianową w godzinach 08:00 – 21:00 • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową • Wynagrodzenie godzinowe oraz premia adekwatna do wyników sprzedaży • Pracę w zespole doświadczonych sprzedawców pracujących według najwyższych standardów • Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego • Oferta skierowana jest również dla osób 40+ Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (cv oraz list motywacyjny) z zaznaczonym w temacie Nr Ref. na adres: er@leasingteam.pl LeasingTeam Sp. z o.o. posiada certyfikaty w zakresie: Pośrednictwa Pracy nr certyfikatu 636/1a Pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych 636/1b Doradztwa Personalnego nr certyfikatu 636/2 Pracy Tymczasowej nr certyfikatu 636/3 Prosimy o umieszczenie w przesyłanej ofercie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883.”
Pracodawca: LeasingTeam sp. z o.o.
Kontakt:
Telefon:
Email: er@leasingteam.pl
Adres internetowy: www.leasingteam.pl


Numer oferty: 3579
Data oferty: 07.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Opiekun /Asystent Osoby Niepełnosprawnej / Southampton / 7.25-9.00 funtów brutto/ godz
Miejsce zatrudnienia: Southampton
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Pracodawca: Stały klient, duża, renomowana organizacja świadcząca usługi medyczne dla osób niepełnosprawnych na terenie Południowej Anglii / ośrodki Learning Disabilities Centres . Są to kameralne ośrodki umożliwiające pacjentom samodzielne funkcjonowanie. Opiekun osoby niepełnosprawnej / Support Worker /Anglia pomaga osobom niepełnosprawnym w codziennych czynnościach i pomoc w aktywnym spędzaniu czasu (pomoc w robieniu zakupów, spacery, zajęcia edukacyjne, sportowe) zgodnie z zaleceniami (care plan). W ramach wykonywanej pracy jest wymagana jazda samochodem. Pracodawca zapewnia szkolenia zawodowe dla opiekunów /community workers (support worker UK), system szkoleń NVQ i zamieszkanie w pobliżu miejsca pracy. Miejsce pracy: Southampton / Bournemouth / Płd. Anglia Wynagrodzenie: od 7.25 funtów brutto/godz., praca w weekendy - od 8.00 funtów brutto/godz., zmiany nocne 9.00 funtów brutto / godz. . Wymagania: - doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi - dobra znajomość języka angielskiego - prawo jazdy ( zapewniony samochód służbowy, również do własnego użytku) - aktywność, samodzielność i chęć podwyższania kwalifikacji zawodowych. - wymagane referencje i zaświadczenie o niekaralności Mile widziane osoby, które już mieszkają w Anglii i poszukują nowej pracy. Zamieszkanie: pracodawca zapewnia zamieszkanie w pobliżu miejsca pracy. Koszt około 85 funtów/tyg. Okres zatrudnienia: praca stała na pełen etat ( do 40 godz. / tyg.). Możliwość pracy w nadgodzinach. Data rozpoczęcia: sierpień 2009, do ustalenia indywidualnie. Kontrakt podpisywany przed wyjazdem w Polsce. W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy pilne o przysłanie CV języku polskim i angielskim na adres: rekrutacja@prowork.com.pl , tel.022 323 63 40; 501 250 399 , kontakt: Anna Cebula. Po otrzymaniu cv skontaktujemy się z każdym kandydatem telefonicznie. Więcej informacji o naszej firmie na stronie: www.prowork.com.pl Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacji pracowników do Wielkiej Brytanii. Posiadamy certyfikat nr 967/1 b Ministra Pracy na usługi pośrednictwa pracy za granicą. Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę. Pomagamy w przygotowaniu/przetłumaczeniu dokumentów, zorganizowaniu wyjazdu do Anglii.
Pracodawca: Prowork
Kontakt: Anna Cebula
Telefon: 022 323 63 35
Email: rekrutacja@prowork.com.pl
Adres internetowy: prowork.com.pl


Numer oferty: 3578
Data oferty: 06.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Pani sprzątająca Balice
Miejsce zatrudnienia: Kraków
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Do zadań osoby na danym stanowisku będzie należało: -wyrzucanie śmieci -sprzątanie toalet -zbieranie worków plastikowych Wymagania: -odpowiedzialność -zdyscyplinowanie -uczciwość -dyspozycyjność Oferujemy: -pracę w systemie 2-zmianowym -umowę o pracę -miesięczną premię uznaniową Oferty zawierające CV z kodem referencyjnym prosimy kierować na adres e-mail: sabina.brys@workexpress.pl Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi powyżej określone kryteria rekrutacyjne.
Pracodawca: Work Express Sp. z o.o.
Kontakt: Sabina Bryś
Telefon:
Email: sabina.brys@workexpress.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3577
Data oferty: 06.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: pomoc do kuchni
Miejsce zatrudnienia: Przedszkole nr 191 im. Marii Kownackiej
Wymagane wykształcenie: zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Mile widziana Zasadnicza Szkoła Gastronomiczna.
Pracodawca: Przedszkole nr 191 im. Marii Kownackiej
Kontakt: Dyrektor Barbara Lipińska
Telefon: 022-843-19-72
Email: przedszkole.nr.191@neostrada.p
Adres internetowy: www.przedszkole191.waw.pl


Numer oferty: 3576
Data oferty: 06.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: woźna
Miejsce zatrudnienia: Przedszkole nr 191 im. Marii Kownackiej
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Praca fizyczna. Poszukujemy osoby lubiącej kontakt z dziećmi.
Pracodawca: Przedszkole nr 191 im. Marii Kownackiej
Kontakt: Dyrektor Barbara Lipińska
Telefon: 022 -843 -19- 72
Email: przedszkole.nr.191@neostrada.p
Adres internetowy: przedszkole191.waw.pl


Numer oferty: 3575
Data oferty: 06.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
Miejsce zatrudnienia: Kraków
Wymagane wykształcenie: wyższe humanistyczne/pedagogiczne
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -organizację projektową, czyli koordynację oraz kompleksowe zarządzanie realizowanymi projektami zarówno od strony organizacyjnej, budżetowej oraz wykonawczej. Nadzór nad przygotowaniem oferty przetargowej, ocena złożoności zadania w celu odpowiedniego stworzenia harmonogramu pracy wraz z określeniem czasem realizacji oraz potrzebnych zasobów, w tym również dobór zespołu projektowego o odpowiednim poziomie wiedzy i kompetencji oraz określenia budżetu projektu. -przygotowanie projektu do realizacji poprzez określenie Lidera projektu oraz podział zadań i obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego. -nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych projektów -rozliczanie projektów pod kątem poprawności, jakości, terminowości oraz rentowności -zarządzanie zespołem projektowym oraz nadzór nad pracą ekspertów zewnętrznych zaangażowanych do realizacji konkretnego projektu -współpracę z Klientem w ramach realizacji projektu ze szczególnym naciskiem na analizę i diagnozę potrzeb Klienta, a także prezentację założeń projektowych oraz koncepcyjnych. Wsparcie Klienta poprzez sugerowanie optymalnych rozwiązań z punktu widzenia eksperta zewnętrznego. Od kandydatów oczekujemy: -praktycznej znajomości technologii i systemów informatycznych -doświadczenia w prowadzeniu projektów IT o profilu teleinformatycznym w obszarze podmiotów administracji publicznej i samorządowej -praktycznej znajomości prawa zamówień publicznych poparte doświadczeniem Znajomości zagadnień informatycznych z zakresu: -systemów informatycznych -analizy i projektowania architektury systemowej -oprogramowania -opisów wysokopoziomowych, w tym strategii informatyzacji oraz koncepcji rozwiązań -doświadczenia w równoległym prowadzeniu kilku projektów na różnym etapie zaawansowania -doświadczenia na stanowisku kierowniczym oraz wysokich umiejętności w zakresie zarządzania i motywowania zespołem świadomości i podejścia biznesowego oraz wysokiego poziomu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych -wysokiego poziom kultury osobistej i dyplomacji -umiejętności rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach trudnych -umiejętności planowania oraz bardzo dobrej organizacji czasu pracy swojej oraz podległego zespołu -pewność siebie i umiejętność budowania autorytetu poprzez wiedzę merytoryczną i praktyczną zarówno w kontakcie z podległym zespołem jak i we współpracy z Klientem -dyspozycyjności do pracy w terenie, związanej z dużą ilością podróży służbowych na terenie głównie województwa małopolskiego oraz Polski południowej, środkowej, północnej i wschodniej -znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. Umiejętności posługiwania się słownictwem angielskim technicznym -prawo jazdy Kat. B. -znajomości metodyki zarządzania projektami, znajomość Prince2 będzie dodatkowym atutem. W zamian nasz Partner oferuje: -możliwość rozwoju zawodowego, poprzez odpowiedzialność za coraz większe projekty oraz rozwój struktur w podległym zespołu -dużą samodzielność oraz możliwość realizacji własnych pomysłów w praktyce Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi powyżej określone kryteria rekrutacyjne. Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy proszone są o przesłanie swojego CV z kodem referencyjnym w temacie wiadomości na adres: katarzyna.c@workexpress.pl
Pracodawca: Work Express Sp. z o.o.
Kontakt: Katarzyna Czrniewska
Telefon: 503 025 160
Email: katarzyna.c@workexpress
Adres internetowy:


Numer oferty: 3574
Data oferty: 03.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Partner Biznesowy - Franczyzobiorca
Miejsce zatrudnienia: Miejsce pracy zależne od miejsca zamieszkania, do wyboru: wo
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Work Service S.A. tworzy jedną z wiodących polskich grup kapitałowych – Grupę Work Service – lidera w dziedzinie doradztwa personalnego, zarządzania zasobami ludzkimi i outsourcingu funkcji. Naszym Klientem jest największa, międzynarodowa sieć zajmująca się od 35 lat udzielaniem korepetycji na całym świecie. Firma oferuje profesjonalne korepetycje i przygotowanie do egzaminów dla wszystkich typów szkół i grup wiekowych. W związku z dynamicznym rozwojem usług naszego Klienta w Polsce, poszukujemy partnerów biznesowych, osób zainteresowanych współpracą na zasadzie franczyzy. Partner Biznesowy - Franczyzobiorca Numer referencyjny F-K/DP-05/KR, F-K/DP-05/LO, F-K/DP-05/WR, F-K/DP-05/PO, F-K/DP-05/CZE, F-K/DP-05/GL, F-K/DP-05/KT Miejsce pracy zależne od miejsca zamieszkania, do wyboru: woj. lubuskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, wielkopolskie OFERUJEMY: * możliwość rozwoju własnego biznesu w oparciu o doświadczenia oraz wypracowane standardy (użyczenie marki, logo i innych praw znaku towarowego a także programu komputerowego do profesjonalnego zarządzania Centrum Korepetycyjnym) * wsparcie przy wyborze lokalizacji i doborze kadry * doradztwo oraz szkolenie w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej * pomoc przy planowaniu zajęć, organizacji firmy i jej wyposażeniu * pomoc w kształtowaniu wizerunku firmy i reklamie WYMAGANIA: Osoby zainteresowane otwarciem Centrum Korepetycyjnego powinny posiadać: * umiejętności organizacyjne, menadżerskie i handlowe * umiejętności interpersonalne * zaangażowanie oraz zainteresowanie branżą edukacyjną * środki potrzebne do uruchomienia Centrum Korepetycyjnego (kwota około 40 000 zł) KORZYŚCI: * sprawdzony pomysł * wsparcie ze strony franczyzodawcy * mniejsze ryzyko, większa wiarygodność * korzyści z działań reklamowych i promocyjnych organizowanych na skalę ogólnokrajową * miejsce pracy zależne od miejsca zamieszkania * elastyczne godziny pracy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o zarejestrowanie się na stronie cv-online.workservice.pl pod tym ogłoszeniem za pomocą linku: "Aplikuj na to stanowisko" lub przesłanie CV i Listu Motywacyjnego wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego F-K/DP-05/KR, F-K/DP-05/LO, F-K/DP-05/WR, F-K/DP-05/PO, F-K/DP-05/CZE, F-K/DP-05/GL, F-K/DP-05/KT w tytule wiadomości na adres: rekrutacja@workservice.pl Aplikacje składane bezpośrednio poprzez stronę cv-online.workservice.pl będą rozpatrywane w pierwszej kolejności. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97( Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
Pracodawca: Work Service
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja@workservice.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3573
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Agencja Pracy Tymczasowej e-work Polska sp.zo.o. (certyfikat: 3145/1b) Obecnie dla Swojego klienta , prywatnych klinik stomatologicznych na terenie województwa dolnośląskiego , poszukujemy kandydatów na stanowisko LEKARZ STOMATOLOG. Miejsce Pracy : Bolesławiec Oferujemy: -stała prace -atrakcyjne warunki finansowe -możliwość rozwoju zawodowego -prace w nowoczesnych gabinetach stomatologicznych -mieszkanie ( 50% dofinansowane ) -możliwość podjęcia stażu Wymagamy: -wykształcenia wyższego kierunkowego -mile widziane doświadczenie -gotowość do zmiany miejsca zamieszkania -motywacji do stałego doskonalenia swoich kwalifikacji zawodowych -zaangażowania i odpowiedzialności Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres mailto:e-work-polska@e-work.it, e-work@home.pl lub o kontakt tel 0717920092
Pracodawca: e-work
Kontakt:
Telefon:
Email: e-work-polska@e-work.it
Adres internetowy:


Numer oferty: 3572
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: handlowiec /dystrybutor
Miejsce zatrudnienia: dom
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Zarzadzajacy Systemem Web zatrudni w pelnym lub niepelnym wymiarze czasu do pracy w domu pracowników do obslugi srodowiska Internetowego i wspólpracujacych kierowników marketingu.Wymagamy jedynie zaangazowania. Przeszkolimy pozytywnych kandydatów. W celu uzyskana dalszych informacji wyslij e-mail jhnaron46@googlemail.com Zarobki wahaja sie pomiedzy 1000 a 6000 lub wiecej.
Pracodawca: WebMaster
Kontakt: brak
Telefon: brak
Email: jhnaron46@googlemail.com
Adres internetowy: brak


Numer oferty: 3571
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: handlowiec/dystrybutor
Miejsce zatrudnienia: dom
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: PraCA dla mlodziezy jak i doroslych ,wymagamy jedynie zaangazowania
Pracodawca: webfirma
Kontakt: web
Telefon: brak
Email: webfirma@o2.pl
Adres internetowy: brak


Numer oferty: 3570
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: Kierownik ds. Rozwoju
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: W związku z dynamicznym rozwojem jednej z wiodących na rynku instytucji finansowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik ds. Rozwoju Nr ref.: KR/07/09 Do Twoich zadań będzie należało: - zbudowanie od podstaw zespołu doradców ds. ubezpieczeń i inwestycji - ich szkolenie na zasadach coaching-u oraz - motywowanie Od kandydatów wymagamy: - doświadczenia w sprzedaży - doświadczenia w rekrutacji - prowadzenia działalności gospodarczej bądź chęci jej założenia - samodzielności w działaniu - komunikatywności Oferujemy: - możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalny system szkoleń - atrakcyjny system wynagrodzeń w oparciu o prowizje - elastyczne godziny pracy - nowoczesne narzędzia pracy Prześlij swoją aplikację zawierającą CV i list motywacyjny z podaniem numeru referencyjnego KR/07/09 w temacie mail-a na adres: adziadkiewicz@wp.pl lub skontaktuj się telefonicznie: 506 299 169 Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883”.
Pracodawca: Instytucja finansowa
Kontakt:
Telefon:
Email: adziadkiewicz@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3569
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: Kierownik ds. Rozwoju
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: Instytucja finansowa
Kontakt:
Telefon:
Email: adziadkiewicz@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3568
Data oferty: 02.7.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Doradca technologiczny
Miejsce zatrudnienia: południe Polski
Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, mile widziane kierunkowe - cukiernicze - doświadczenie na stanowisku cukiernika rzemieślnika lub technologa - doświadczenie w cukiernictwie deserowym będzie dużym atutem - znajomość branży piekarsko-cukierniczej - umiejętność pracy w zespole - dobra umiejętność obsługi komputera (MS Excel, Word, Power Point) - prawo jazdy kategorii B Główne zadania: - prowadzenie prezentacji dla klientów - doradztwo technologiczne - współpraca z działem handlowym - utrzymywanie dobrych relacji z klientami kluczowymi - opiniowanie nowości w asortymencie Klient oferuje: - pakiet szkoleń - duże wsparcie ze strony zespołu handlowego - narzędzia umożliwiające realizację założonych celów - pracę w stabilnej, polskiej firmie, która posiada kilka oddziałów - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie KONTAKT: Aplikacje (CV, list motywacyjny), podpisane imieniem i nazwiskiem prosimy przesyłać na adres: aleksandra.w@workexpress.pl W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska. Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.
Pracodawca: Work Express Sp. z o.o.
Kontakt: Katarzyna Stojecka
Telefon: 032 721 56 22
Email: katarzyna.stojecka@workexpress
Adres internetowy:


Numer oferty: 3567
Data oferty: 30.6.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Au Pair- opieka nad dziećmi- Anglia
Miejsce zatrudnienia: Wielka Brytania
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski - komunikatywne
Obsługa komputera:
Uwagi: Chcesz się nauczyć języka angielskiego i poznać kulturę Wielkiej Brytanii ??? Zamieszkaj przez rok z angielską rodziną!!! Opiekując się dziećmi każdego dnia będziesz uczyć się języka angielskiego. W wolnym czasie będziesz mogła uczęszczać na kursy języka angielskiego!!! Wymagania: 18-27 lat, podstawowa znajomość języka angielskiego, doświadczenie w opiece nad dziećmi, mile widziane prawo jazdy. Oferujemy: kieszonkowe 65 - 120 funtów /tygodniowo, bezpłatny przelot, bezpłatne zamieszkanie i wyżywienie. Opieka agencji podczas całego pobytu. Zaufaj naszemu doświadczeniu!!! Juz od 10 lat nasza firma pośredniczy w organizacji wyjazdów Au pair!!!! Zgłoś się już dziś. Agencja Au Pair Gawo Ul. Świętojańska 37/3 91-391 Gdynia Tel. 058 629 75 16 Tel. kom. 601 628 907 Mail: rekrutacja@gawo.pl www.gawo.pl
Pracodawca: Gawo
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja@gawo.pl
Adres internetowy: www.gawo.pl



«« wstecz   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   wiecej »»




DO GÓRY | STRONA GŁÓWNA