Złóż ofertę pracyPowrót do strony głównejJak składać oferty pracy...

Dam pracę...

Numer oferty: 3714
Data oferty: 14.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Miejsce zatrudnienia: WROCŁAW
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: ŚRODOWISKO WINDOWS
Uwagi:
Pracodawca: AVENSA
Kontakt: BEATA MAJEWSKA
Telefon: 512-178-138
Email: avensa@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3676
Data oferty: 09.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Specjalista ds. Eksportu
Miejsce zatrudnienia: Limanowa
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce: niemiecki
Obsługa komputera: podstawy
Uwagi: Wymagania: - wykształcenie średnie - dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - podstawowa znajomość obsługi komputera, pakietu Office, sieci Internet, urządzeń biurowych - komunikatywność, zdolności organizacyjne i interpersonalne - gotowość do wyjazdów służbowych - prawo jazdy kat. B Dodatkowymi atutami będą: - wykształcenie wyższe, wyższe techniczne lub średnie techniczne - biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - znajomość branży budowlanej - znajomość technicznych programów komputerowych (programy typu CAD) - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Pracodawca: Partner - Alma
Kontakt: Marcin Chatys
Telefon: 0604-579-352
Email: m.chatys@partner.limanowa.pl
Adres internetowy: www.partner.limanowa.pl


Numer oferty: 3713
Data oferty: 08.12.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Mobilny doradca ds. produktów finansowych
Miejsce zatrudnienia: Gdynia
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów finansowych jednej z nowo tworzących się instytucji finansowych w Polsce. Od kandydatów oczekujemy: • Minimum średniego wykształcenia, • Doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta, • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, łatwości nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientem, • Silnej motywacji do rozwoju zawodowego i chęci uczestniczenia w rozwoju firmy, • Skuteczności i wytrwałości w działaniu, • Dobrej organizacji czasu i pracy, • Umiejętności obsługi komputera (Microsoft Office). Oferujemy: • Szkolenie przygotowujące do pracy, • Pracę w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celów, • Realną możliwość awansu w ramach struktury firmy, • Umowę o pracę, • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (część stała + prowizja), • Telefon służbowy, • Samochód służbowy w zależności od wyników zawodowych. Pisemne zgłoszenia zawierające życiorys i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: kalina.kacka@promaxsales.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”.
Pracodawca: Promax Pharma Sp.z o.o.
Kontakt:
Telefon:
Email: barbara.dobraniecka@promaxsale
Adres internetowy:


Numer oferty: 3712
Data oferty: 04.12.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Opiekun osób starszych Anglia / interview Warszawa / praca od zaraz
Miejsce zatrudnienia: różne rejony / płd. Anglia
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Praca w Anglii dla opiekunów osób starszych / Care Assistants. Praca w ośrodkach opieki w płd. i wschodniej Anglii. Rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą odbędzie się w dniu 15 grudnia w Warszawie. Jeśli chcesz pracować jako opiekun medyczny w Anglii – prześlij cv. Miejsce pracy: południowa Anglia min. Cambridgeshire, Essex, Sussex, również inne lokalizacje w UK. Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego, aktywność, samodzielność. Preferowane osoby z doświadczeniem w opiece. Wynagrodzenie: 5.80 - 6.50 funtów brutto godz. w zależności od doświadczenia Bezpośredni kontrakt z angielskim domem opieki. Praca stała jako opiekun osób starszych / Care Assistant na pełny etat (40 h/tyg.), możliwość pracy w nadgodzinach. Gwarantowane szkolenia i kursy (NVQ) pozwalające na podwyższenie kwalifikacji zawodowych. Kontrakt podpisywany bezpośrednio z pracodawcą brytyjskim. Jeśli szukasz pracy w wybranym rejonie UK – prześlij maila, wówczas sprawdzimy i podamy dostępne lokalizacje. Zamieszkanie: pracodawca zapewnia zamieszkanie w pobliżu miejsca pracy. Koszt około 55-80.00 funtów/tyg. Okres zatrudnienia: kontrakt roczny Data rozpoczęcia: od zaraz, styczeń 2010 UWAGA: rozmowa kwalifikacyjna bezpośrednio z pracodawcą odbędzie się w dniu 15 grudnia 2009 w Warszawie. W celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną prosimy o kontakt z nami. W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy pilnie o przysłanie CV języku polskim i angielskim na adres: rekrutacja@prowork.com.pl, tel.022 323 63 35; 501 250 399, kontakt: Anna Cebula Więcej informacji o naszej firmie na stronie: www.prowork.com.pl Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacji pracowników do Wielkiej Brytanii. Posiadamy certyfikat nr 967/1 b Ministra Pracy na usługi pośrednictwa pracy za granicą. Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę. Pomagamy w przygotowaniu/przetłumaczeniu dokumentów, zorganizowaniu wyjazdu do Anglii.
Pracodawca: Prowork
Kontakt: Anna Cebula
Telefon: 022 323 63 35
Email: rekrutacja@prowork.com.pl
Adres internetowy: prowork.com.pl


Numer oferty: 3711
Data oferty: 04.12.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Asystent Osoby Niepełnosprawnej /Opiekun / 7.25-9.00 funtów brutto/ godz. / Płd. Anglia
Miejsce zatrudnienia: Bournemouth / Southampton / Płd. Anglia
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Pracodawca: Stały klient, organizacja świadcząca usługi medyczne dla osób niepełnosprawnych na terenie Południowej Anglii / ośrodki Learning Disabilities Centres . Są to kameralne wyspecjalizowane ośrodki umożliwiające pacjentom samodzielne funkcjonowanie. Rolą osoby pracującej na stanowisku Opiekun osoby niepełnosprawnej / Support Worker /Anglia jest pomoc w codziennych czynnościach i pomoc w aktywnym spędzaniu czasu (pomoc w robieniu zakupów, spacery, zajęcia edukacyjne, sportowe) zgodnie z zaleceniami (care plan). W ramach wykonywanej pracy jest wymagana jazda samochodem. Pracodawca zapewnia szkolenia zawodowe związane z praca z osobami niepełnosprawnymi, system szkoleń NVQ i zamieszkanie w pobliżu miejsca pracy. Miejsce pracy: Bournemouth / Southampton /Poole / Płd. Anglia Wymagania: - doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi - dobra znajomość języka angielskiego - prawo jazdy ( zapewniony samochód służbowy ) - aktywność, samodzielność i chęć podwyższania kwalifikacji zawodowych. - wymagane referencje i zaświadczenie o niekaralności Mile widziane osoby, które już mieszkają w Anglii i poszukują nowej pracy. Zamieszkanie: pracodawca zapewnia zamieszkanie w pobliżu miejsca pracy. Koszt około 80 funtów/tyg. Wynagrodzenie: od 7.25 funtów brutto/godz., praca w weekendy - od 8.00 funtów brutto/godz., zmiany nocne 9.00 funtów brutto / godz. . Okres zatrudnienia: praca stała na pełen etat ( do 40 godz. / tyg.). Możliwość pracy w nadgodzinach. Data rozpoczęcia: styczeń 2010, do ustalenia indywidualnie. Kontrakt podpisywany przed wyjazdem w Polsce. Aktualnie dostępne 15 stanowisk pracy. W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy pilne o przysłanie CV języku polskim i angielskim na adres: rekrutacja@prowork.com.pl , tel.022 323 63 35; 501 250 399 , kontakt: Anna Cebula. Po otrzymaniu cv skontaktujemy się z każdym kandydatem telefonicznie. Więcej informacji o naszej firmie na stronie: www.prowork.com.pl Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacji pracowników do Wielkiej Brytanii. Posiadamy certyfikat nr 967/1 b Ministra Pracy na usługi pośrednictwa pracy za granicą. Nie pobieramy żadnych opłat od osób starających się o pracę. Pomagamy w przygotowaniu/przetłumaczeniu dokumentów, zorganizowaniu wyjazdu do Anglii.
Pracodawca: Prowork
Kontakt: Anna Cebula
Telefon: 022 323 63 35
Email: rekrutacja@prowork.com.pl
Adres internetowy: prowork.com.pl


Numer oferty: 3710
Data oferty: 04.12.2009
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Mobilny Doradca ds. Produktów Finansowych
Miejsce zatrudnienia: Poznań
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów finansowych jednej z nowo tworzących się instytucji finansowych w Polsce. Od kandydatów oczekujemy: • Minimum średniego wykształcenia, • Doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta, • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, łatwości nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientem, • Silnej motywacji do rozwoju zawodowego i chęci uczestniczenia w rozwoju firmy, • Skuteczności i wytrwałości w działaniu, • Dobrej organizacji czasu i pracy, • Umiejętności obsługi komputera (Microsoft Office). Oferujemy: • Szkolenie przygotowujące do pracy, • Pracę w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celów, • Realną możliwość awansu w ramach struktury firmy, • Umowę o pracę, • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (część stała + prowizja), • Telefon służbowy, • Samochód służbowy w zależności od wyników zawodowych. Pisemne zgłoszenia zawierające życiorys i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: kalina.kacka@promaxsales.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”.
Pracodawca: Promax Pharma
Kontakt: Kalina Kacka
Telefon: 722-376-037
Email: kalina.kacka@promaxsales.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3709
Data oferty: 03.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: SUPERVISOR/BRYGADZISTA ZMIANY STOLARNI
Miejsce zatrudnienia: okolice Bedford
Wymagane wykształcenie: zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce: j.angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: SUPERVISOR/BRYGADZISTA ZMIANY STOLARNI – okolice Bedford Wymagania: - min. 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku w zakładzie produkującym meble lub stolarni – produkcja mebli z MDF, płyt wiórowych lub drewna, - umiejętność zarządzania grupa podległych pracowników i organizacji pracy własnej i podległego personelu, - odporność na stres i umiejętność planowania pracy i dotrzymywania terminów wykonania zleceń, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność czytania rysunków technicznych, - znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym oraz terminologii technicznej. Ilość wakatów: 1 Lokalizacja: okolice Bedford Kontrakt: 3 miesiące z możliwością przedłużenia Stawka: £10.00 brutto/godz. w zależności od doświadczenia Przewidywany start: 4 stycznia Dodatkowo: Bezpłatna pomoc i opieka polskojęzycznego konsultanta w: - załatwieniu formalności związanych z wyjazdem - pomoc w znalezieniu zakwaterowania - pomoc w załatwieniu Home Office, NIN, konta bankowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu (CV) na adres: justyna@2binterface.com lub pocztą: 2B Interface Ltd Saturn Business Center Bedford Height Manton Lane Bedford MK41 7PH W temacie wiadomości prosimy o wpisanie stanowiska, o które kandydat się ubiega. Aplikacje bez tematu mogą długo oczekiwać na otwarcie.
Pracodawca: 2B Interface
Kontakt:
Telefon:
Email: justynam@2binterface.com
Adres internetowy:


Numer oferty: 3708
Data oferty: 03.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: SUPERVISOR/BRYGADZISTA ZMIANY dział obróbki metalu
Miejsce zatrudnienia: okolice Bedford
Wymagane wykształcenie: zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce: j.angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: SUPERVISOR/BRYGADZISTA ZMIANY dział obróbki metalu – okolice Bedford Wymagania: - min. 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku w dziale obróbki metalu – spawanie TIG, szlifowanie/wykańczanie elementów ze stali czarnej i nierdzewnej, - umiejętność zarządzania grupą podległych pracowników i organizacji pracy własnej i podległego personelu, - odporność na stres i umiejętność planowania pracy i dotrzymywania terminów wykonania zleceń, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność czytania rysunków technicznych, - znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym oraz terminologii technicznej. Ilość wakatów: 2 Lokalizacja: okolice Bedford Kontrakt: 3 miesiące z możliwością przedłużenia Stawka: £10.00 brutto/godz. w zależności od doświadczenia Przewidywany start: 4 stycznia Dodatkowo: Bezpłatna pomoc i opieka polskojęzycznego konsultanta w: - załatwieniu formalności związanych z wyjazdem - pomoc w znalezieniu zakwaterowania - pomoc w załatwieniu Home Office, NIN, konta bankowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu (CV) na adres: justyna@2binterface.com lub pocztą: 2B Interface Ltd Saturn Business Center Bedford Height Manton Lane Bedford MK41 7PH W temacie wiadomości prosimy o wpisanie stanowiska, o które kandydat się ubiega. Aplikacje bez tematu mogą długo oczekiwać na otwarcie.
Pracodawca: 2B Interface
Kontakt:
Telefon:
Email: justynam@2binterface
Adres internetowy:


Numer oferty: 3707
Data oferty: 03.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: PROGRAMISTA CNC ALPHACAM
Miejsce zatrudnienia: okolice Bedford
Wymagane wykształcenie: zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce: j. angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: PROGRAMISTA CNC ALPHACAM – okolice Bedford Wymagania: - min. 3 letni staż pracy w zawodzie, - umiejętność programowania maszyn numerycznych do obróbki metalu Alphacam - umiejętność czytania rysunków technicznych, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz terminologii technicznej. Ilość wakatów: 2 Lokalizacja: okolice Bedford Kontrakt: 3 miesiace Stawka: £10.00 brutto/godz. w zależności od doświadczenia Przewidywany start: 4 stycznia Dodatkowo: Bezpłatna pomoc i opieka polskojęzycznego konsultanta w: - załatwieniu formalności związanych z wyjazdem - pomoc w znalezieniu zakwaterowania - pomoc w załatwieniu Home Office, NIN, konta bankowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu (CV) na adres: justyna@2binterface.com lub pocztą: 2B Interface Ltd Saturn Business Center Bedford Height Manton Lane Bedford MK41 7PH W temacie wiadomości prosimy o wpisanie stanowiska, o które kandydat się ubiega. Aplikacje bez tematu mogą długo oczekiwać na otwarcie.
Pracodawca: 2B Interface
Kontakt:
Telefon:
Email: justynam@2binterface.com
Adres internetowy:


Numer oferty: 3705
Data oferty: 02.12.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: Konsultant Klienta Biznesowego
Miejsce zatrudnienia: Białystok
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Netia S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko Konsultant Klientów Biznesowych. Oczekujemy zaangażowania i wytrwałości. Do zadań należeć będzie analiza rachunków i zawieranie umów Netii z klientami konkurencji. Oferujemy: -szkolenia wdrożeniowe, -wsparcie Lidera Sprzedaży, -atrakcyjny system wynagradzania, -praca w dni robocze w godzinach biurowych, -praca w miłym, młodym zespole, -duże możliwości rozwoju zawodowego. Oferty CV na e-mail: marlena.niewiarowska@biznes-netia.pl
Pracodawca: NETIA S.A.
Kontakt:
Telefon:
Email: marlena.niewiarowska@biznes-ne
Adres internetowy:


Numer oferty: 3704
Data oferty: 02.12.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: Konsultant Klienta Biznesowego
Miejsce zatrudnienia: Białystok
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: NETIA S.A.
Kontakt:
Telefon:
Email: marlena.niewiarowska@biznes-ne
Adres internetowy:


Numer oferty: 3703
Data oferty: 02.12.2009
Forma zatrudnienia: samozatrudnienie (umowa cywilno-prawna)
Stanowisko: Praca w ubezpieczeniach
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Jedna z wiodących na rynku instytucji ubezpieczeniowo-finansowych w związku z rozwojem swoich struktur sprzedażowych poszukuje osób z woj. śląskiego zainteresowanych pracą na stanowisku: Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji Zadania: - profesjonalne doradztwo finansowe w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klientów indywidualnych i instytucjonalnych - utrzymywanie długofalowych kontaktów z klientami - realizowanie założonych celów sprzedażowych Wymagania: - chęci i motywacja do pracy w strukturach sprzedażowych - wykształcenie min. średnie - wiek powyżej 25 lat - zainteresowanie branżą finansowo-ubezpieczeniową - zorientowanie na rozwój i kształcenie - kreatywność i odporność na stres - inicjatywa w działaniu Oferujemy: - pakiet szkoleń przygotowujących do pracy na w/w stanowisku - wynagrodzenie ściśle uzależnione od efektów pracy - elastyczne godziny pracy - możliwość awansu Jeśli jesteś zainteresowany/a wykorzystaniem swoich talentów i chcesz rozwijać się razem z nami, prześlij swoją aplikacje (cv + list motywacyjny) na adres mailowy: rekrutacja@zeslaska.pl W temacie maila proszę podać nr ref. stanowiska: A/11/2009 Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883”.
Pracodawca: Instytucja finansowa
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja@zeslaska.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3702
Data oferty: 02.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Praca w sprzedaży
Miejsce zatrudnienia: Katowice
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Dla instytucji finansowej – specjalizującej się w usłudze doradztwa finansowego w zakresie ubezpieczeń i funduszy inwestycyjnych poszukujemy kandydatów mocno zorientowanych na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży na stanowisko: Doradcy ds. Ubezpieczeń i Inwestycji Miejsce pracy: woj. Śląskie, siedziba firmy znajduje się w Katowicach Do Twoich obowiązków będzie należało: - aktywne pozyskiwanie klientów - doradztwo finansowe zorientowane na potrzeby klienta - realizowanie założonych planów sprzedażowych - budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z klientami Oczekujemy: - wykształcenia min. średniego - wieku powyżej 25 lat - doświadczenia w sprzedaży bądź chęci i motywacji do jego zdobycia - samodzielności i inicjatywy w działaniu - samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy własnej - łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi - wysokiej kultury osobistej Oferujemy: - możliwość zdobycia wysokich dochodów uzależnionych od efektów pracy - system szkoleń produktowych i w zakresie technik sprzedaży - możliwość uzyskania licencji Komisji Nadzoru Finansowego - elastyczne godziny pracy - możliwość wykonywania pracy jako zajęcia dodatkowego - jasna ścieżka kariery Jeśli masz takie talenty i chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku prześlij swoją aplikacje (cv i list motywacyjny) wpisując w temacie maila nr ref. SP/11/2009 na adres: adziadkiewicz@wp.pl Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883”.
Pracodawca: Instytucja finansowa
Kontakt:
Telefon:
Email: adziadkiewicz@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3701
Data oferty: 02.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Jedna z największych instytucji finansowo-ubezpieczeniowych ma przyjemność zaprosić do procesu rekrutacyjnego osoby zainteresowane pracą w charakterze: Doradcy ds. Ubezpieczeń i Inwestycji Zakres obowiązków: - aktywne nawiązywanie długoterminowych kontaktów z potencjalnymi klientami - analiza finansowa i dobór odpowiedniej strategii dla klientów - edukacja finansowa klientów - obsługa posprzedażowa Wymagania: - wiek powyżej 25 lat - min. wykształcenie średnie - mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej - wytrwałość i determinacja w działaniu - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - energiczność i inicjatywa w działaniu Oferujemy: - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - system szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe - elastyczne godziny pracy - stabilność zatrudnienia i miłą atmosferę pracy Jeśli jesteś zainteresowany/a wykorzystaniem swoich talentów i chcesz rozwijać się razem z nami, prześlij swoją aplikacje (cv + list motywacyjny) na adres mailowy: praca_slaskie@wp.eu W temacie maila proszę podać nr ref. stanowiska: DUI/11/2009 Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883”.
Pracodawca: Instytucja finansowa
Kontakt:
Telefon:
Email: praca_slaskie@wp.eu
Adres internetowy:


Numer oferty: 3700
Data oferty: 01.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: barmanka
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: CAFFE- BAR w Grecji zatrudni dziewczyne do pracy od zaraz. Zakwaterowanie z wyzywieniem zapewnia pracodawca. Mila atmosfera pracy, pensja miesieczna- 650 euro miesiecznie netto + napiwki. Mozliwosc przyuczenia do pracy w tej branzy ( kurs barmanski, ktory zapewnia pracodawca). Nauka jezyka greckiego na miejscu . Wymagana kultura osobista, komunikatywnosc oraz umiejetnosc pracy w zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesylanie CV + foto na e-mail :aftercafe@interia.eu kontakt tel. 00306977140494 Zapraszamy na Nasza stone after-cafe.com
Pracodawca: AFTER CAFE
Kontakt:
Telefon:
Email: aftercafe@interia.eu
Adres internetowy: after-cafe.com


Numer oferty: 3699
Data oferty: 01.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Sprzedaż bezpośrednia
Miejsce zatrudnienia: Holandia
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Zatrudnię akwizytorów do Holandii !!! Sprzedaż bezpośrednia na zasadzie akwizycji,prowizja 9 euro od sprzedanej sztuki. Bardzo dobre warunki mieszkaniowe..Miła atmosfera pracy.Uczciwy pracodawca. Odbiór z miejsca zamieszkania i odwóz do domu. Wyjazdy miesięczne- najbliższy 3 stycznia 2010. Nabór - okolice Chełma,Zamościa i Krasnegostawu. tel. 506320624 ,nikaj12@wp.pl gg 10374353
Pracodawca: obrazy
Kontakt:
Telefon: 506320624
Email: nikaj12@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3698
Data oferty: 01.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: obrazy
Kontakt:
Telefon:
Email: nikaj12@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 3697
Data oferty: 01.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Już od roku prowadzimy rekrutacje dla naszego klienta, Adecco Helse AS – lidera na norweskim rynku zatrudnienia. Kurs języka norweskiego podjęło z nami już ponad 75 osób. Najbliższe kursy – od 4 stycznia 2010 oraz od 1 lutego 2010. Jeśli jesteś osobą, która nie boi się nowych wyzwań i chce zmienić swoje życie - zgłoś się do nas. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pielęgniarka, Pielęgniarz Nr ref.: PP/Nor/09 Miejsce pracy: Norwegia Wymagania: • gotowość udziału w intensywnym kursie języka norweskiego, • gotowość do wyjazdu za granicę na dłuższy okres czasu, • pozytywne nastawienie, otwartość, zaradność, łatwość uczenia się, dobry humor, • pielęgniarskie wykształcenie wyższe oraz doświadczenie na samodzielnym stanowisku (najchętniej przynajmniej dwuletnie) Oferujemy: W Polsce: • wszystkie informacje o ofercie, • pomoc w procesie rekrutacji na wszystkich etapach, • intensywny, profesjonalny kurs języka norweskiego - specjalnie dla pielęgniarek, • w trakcie kursu zapewnione wynagrodzenie, zakwaterowanie, wyżywienie, różnorodne materiały szkoleniowe. W Norwegii: • Stałe zatrudnienie u stabilnego pracodawcy (praca w dużych miastach i mniejszych miejscowościach na terenie całej Norwegii) • Stawka podstawowa 155 NOK brutto / godz.; zwiększenie stawki godzinowej po trzech, sześciu i dwunastu miesiącach pracy - za każdym razem o 5-10 NOK brutto / godz. – w zależności od rozwoju umiejętności językowych, • Pomoc w załatwieniu formalności związanych z podjęciem pracy w Norwegii oraz pozwoleniem na wykonywanie zawodu w Norwegii, • Praca w domach opieki i szpitalach • Pomoc w załatwieniu formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na pobyt oraz znalezieniem mieszkania. Norwegia jest jednym z najbogatszych krajów świata oferującym wysoki standard życia, zarobki na europejskim poziomie oraz prace w dobrze funkcjonującym systemie opieki zdrowotnej.. Z zatrudnienia w Norwegii wynikają wszelkie norweskie prawa i świadczenia socjalne m.in. 100% płatnego chorobowego; ubezpieczenie zdrowotne i od nieszczęśliwych wypadków, urlop 5 tygodni (premia urlopowa w wysokości 10,2% rocznego wynagrodzenia brutto wypłacana w czerwcu kolejnego roku), świadczenie rodzinne na każde dziecko do 18 roku życia (dziecko może mieszkać w Polsce). Terminy – kurs od 4 stycznia 2010 Grudzień - składanie aplikacji, rozmowy kwalifikacyjne 10-11 grudnia 2009, Kraków - finalne spotkania kwalifikacyjne z norweskim pracodawcą, 4 stycznia 2010 – rozpoczęcie kursu języka norweskiego Terminy – kurs od 1 lutego 2010 Grudzień 2009 - składanie aplikacji, rozmowy kwalifikacyjne Styczeń 2010 - finalne spotkania kwalifikacyjne z norweskim pracodawcą, Luty 2010 – rozpoczęcie kursu języka norweskiego SKŁADANIE APLIKACJI: Dodatkowe informacje o ofercie znajdują się na stronie internetowej: www.adecco.pl w zakładce Dla kandydata / Rekrutacja Pielęgniarek. Oferujemy możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej w jednym z 30. biur Adecco Poland na terenie całego kraju. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w języku polskim i angielskim z podaniem numeru referencyjnego PP/Nor/09 do Konsultantów Adecco Poland. Dodatkowe informacje o ofercie można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny. Wykorzystując swoją wiedzę z poprzednich rekrutacji, Konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania. Po otrzymaniu CV skontaktujemy się z Państwem, aby udzielić kolejnych informacji o ofercie. Konsultanci: Region Zachodniopomorski, Pomorski i Lubuski: air.szczecin@adecco.com Tel. 091 431 42 66 Region Wielkopolski, Dolnośląski i Kujawsko-Pomorski (Toruń): ewa.cichowlaz@adecco.com Tel: 077 402 24 24 Region Mazowiecki i Świętokrzyski: agata.golab@adecco.com Tel. 695 060 541 Region Lubelski: katarzyna.cwalina@adecco.com Tel: 081 532 33 74 Region Opolski i Śląski: ewelina.glinska@adecco.com Tel. 077 402 24 27 Region Małopolski, Warmińsko-Mazurski i Łódzki: izabela.ferenc@adecco.com Tel. 693 061 754 Region Podlaski, Podkarpacki i Kujawsko-Pomorski (Bydgoszcz): agnieszka.ostrowska@adecco.com Tel. 17 852 18 13 Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl Informacja dotyczy oferty pracy za granicą. Adecco jest agencją pracy tymczasowej. Numery wpisu do rejestru agencji: 364/1b (agencja pośrednictwa pracy w zakresie pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych), 364/2 (agencja doradztwa personalnego), 364/3 (agencja pracy tymczasowej). Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.
Pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.
Kontakt: Piotr Lewandowski
Telefon: 091 431 42 66
Email: air.szczecin@adecco.com
Adres internetowy: www.adecco.pl


Numer oferty: 3640
Data oferty: 01.12.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: SENIOR SUPPLY QUALITY ASSURANCE ENGINEER
Miejsce zatrudnienia: województwo lubuskie
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne/ścisłe
Prawo jazdy:
Języki obce: angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Work Service S. A. jest liderem na polskim rynku w zakresie usług Human Resources. W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: SENIOR SUPPLY QUALITY ASSURANCE ENGINEER Nr Ref. SSQAE/DP-10/LU Miejsce pracy: województwo lubuskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie procesów mających na celu zapewnienia wymaganej jakości materiałów produkcyjnych dla firmie. W ramach swoich obowiązków będzie współpracowała bezpośrednio z dostawcami dbając o to, aby dostarczane przez nich materiały spełniały określone standardy jakościowe. Ponadto, będzie nadzorowała przeprowadzanie audytów dostawców oraz będzie zarządzała reklamacjami i wdrażeniem działań korygujących. Wymagania:  Wykształcenie wyższe techniczne  3 lata doświadczenia na stanowisku inżyniera jakości  Doświadczenie w kontaktach z klientami przy rozpatrywaniu reklamacji  Bardzo dobra znajomość języka angielskiego  Bardzo dobra znajomość standardów jakości ISO 9001, ISO 14001, TS 16949  Bardzo dobra organizacja pracy  Nastawienie na realizację celów  Wysokie zaangażowanie Oferujemy:  Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku,  Stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie  Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia Forma kontaktu: Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z podanym powyżej numerem referencyjnym na adres: Katarzyna.Bieszczad@workservice.pl
Pracodawca: Work Service
Kontakt: Katarzyna Bieszczad
Telefon: 508000773
Email: rekrutacja@workservice.pl
Adres internetowy: www.workservice.pl


Numer oferty: 3696
Data oferty: 30.11.2009
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Niezalezny dystrybutor Fm
Miejsce zatrudnienia: Cala Europa
Wymagane wykształcenie:
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Niezależny dystrybutor FM Group Firma FM Group Polska zaprasza do współpracy osoby zainteresowane dystrybucją produktów firmy. W ofercie FM znajdują się między innymi perfumy i kosmetyki perfumowane (m.in. zapachy Hugo Boss, Calvin Klein, Gucci, Dolce Gabanna, Giorgio Armani i wiele innych), środki czystości dla domu, kosmetyki kolorowe (make up). Zysk na produktach to 43 %, co daje w przeciągu miesiąca kilkaset złotych (dołączenie do FM daje również możliwość kupowania produktów na własny użytek prawie o połowę taniej niż cena katalogowa). Idą święta, zbliża się najlepszy okres na sprzedaż produktów FM Group, które znakomicie nadają się na prezenty. Po więcej informacji zapraszam kontakt mail: kotlarzola@o2.pl GG:6104790 Kontakt: ola Kotlarz E-mail: kotlarzola@o2.pl
Pracodawca: Fm Group
Kontakt: Aleksandra Sydor
Telefon:
Email: kotlarzola@o2.pl
Adres internetowy: www.fmgroup.pl



«« wstecz   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   wiecej »»




DO GÓRY | STRONA GŁÓWNA