Złóż ofertę pracyPowrót do strony głównejJak składać oferty pracy...

Dam pracę...

Numer oferty: 107607
Data oferty: 19.12.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Ślusarz rur - Francja
Miejsce zatrudnienia: Północna Francja
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: francuski lub angielski
Obsługa komputera:
Uwagi: Międzynarodowa Agencja Pracy Personnel International (nr certyfikatu 5286 ) dla naszego zagranicznego Klienta poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko : Ślusarz rur Miejsce pracy: Północna Francja Zakres obowiązków: - czytanie rysunku izometrycznego, nanoszenie ewentualnych poprawek - cięcie, wyginanie, obróbka rur, przy pomocy maszyn ślusarskich - montaż oraz łączenie elementów ze stali - obróbka cieplna Wymagania - min.2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku - znajomość języka Francuskiego lub Angielskiego w stopniu min. komunikatywnym Oferujemy: - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w bardzo dobrze prosperującej firmie - bezpłatne zakwaterowanie - opiekę koordynatora Mile widziane: - własny samochód (możliwość zabrania na kontrakt) - umiejętność spawania i sczepiania Prosimy o przesłanie CV na adres: francja@personnel-international.pl Nr ref.: SLURUR/FR „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Pracodawca: Personnel International Sp.z o.o.
Kontakt:
Telefon:
Email: e.krawet@personel.com.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107606
Data oferty: 15.12.2012
Forma zatrudnienia: praca dodatkowa, dorywcza, zlecenia
Stanowisko: Menadżer/Koordynator projektu
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: Yapoga.com
Kontakt:
Telefon:
Email: beatasolarz.yapoga@gmail.com
Adres internetowy:


Numer oferty: 107605
Data oferty: 13.12.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: pakowanie
Miejsce zatrudnienia: anglia
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: nie
Obsługa komputera: nie
Uwagi:
Pracodawca: zagranica
Kontakt: bozena fidor
Telefon: 880824580
Email: benamarika47@wp.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107604
Data oferty: 10.12.2012
Forma zatrudnienia: praca dodatkowa, dorywcza, zlecenia
Stanowisko: Telemarketer/ Telemarketerka
Miejsce zatrudnienia: Bielsko- Biała
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Opis stanowiska: Poszukujemy osoby chętne do pracy na stanowisku Telemarketer/ Telemarketerka 1. Umawianie spotkań handlowych 2. Potwierdzanie umówionych spotkań handlowych 3. Wypełnianie raportów dotyczących swojej pracy 4. Realizacja planów sprzedaży Wymagania: 1. samodzielności i kreatywności 2. umiejętności konsekwentnego dążenia do realizacji założonych celów 3. dobrej dykcji, schludnego wyglądu, znajomości podstaw biznesowego savoir vivre 4. jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz spróbować swoich sił zgłoś się na rozmowę kwalifikacyjną. Firma oferuje: Wynagrodzenie: do 2000 zł, Praca na ½ etatu. CV prosimy przesłać na adres e- mail: rekrutacja.bielskobiala@gmail.com
Pracodawca: Dla Naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy: TELEMARKETER
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja.bielskobiala@gmail.
Adres internetowy:


Numer oferty: 107603
Data oferty: 03.12.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: niemiecki
Obsługa komputera:
Uwagi: Szukasz dobrze płatnej pracy w Niemczech? Posiadasz dużo empatii? Lubisz kontakt z ludzmi? Zgłoś się do nas! Poszukujemy pań oraz panów do opieki osób starszych w Niemczech. Każdy nas pracownik otrzyma: -umowę o pracę lub zlecenie -opłacony ZUS -ubezpiecznie podczas pobytu w Niemczech -zwrot kosztów podróży -wysokie zarobki -pomoc w załatwieniu formalności Od pracownika oczekujemy: -znajomości j.niemieckiego -doświadczenia w opiece
Pracodawca: Propersonal
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja@propersonal.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107602
Data oferty: 28.11.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Inżynier elektryk - praca w Niemczech
Miejsce zatrudnienia: Niemcy
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne/ścisłe
Prawo jazdy: B
Języki obce: niemiecki
Obsługa komputera: bardzo dobra znajomość oprogramowania i systemów CAD, znajomość pakietu MS Office
Uwagi: Grupa Personnel International nr cert. 5286 poszukuje specjalistów inżynierów do pracy w Niemczech na stanowisko: Inżynier Elektryk Miejsce pracy: Niemcy Opis stanowiska pracy: Zakres obowiązków: • prace instalatorsko - montażowe związane z układaniem przewodów • nadzór nad ekipą monterów oraz koordynacja ich działań • współpraca z działem zaopatrzenia Wymagania: • wykształcenie wyższe kierunkowe: inżynier elektryk, inżynier energetyk lub pokrewne • doświadczenie na podobnym stanowisku • znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (preferowany poziom B2 - C1) – warunek konieczny • bardzo dobra znajomość oprogramowania i systemów CAD • znajomość pakietu MS Office • prawo jazdy kategorii B (czynne) Oferujemy: • bardzo dobre warunki finansowe • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz międzynarodowym zespole • zakwaterowanie • opiekę koordynatora Mile widziane: • posiadanie i chęć podróży samochodem Aplikację zawierającą CV wraz z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. z 2002 r. Nr 101, pozycja 926 z późn.zm.)" proszę przesłać na g.kowal@personnel-international.pl
Pracodawca: Personnel International
Kontakt:
Telefon:
Email: e.czardybon@personel.com.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107601
Data oferty: 20.11.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Spawacz
Miejsce zatrudnienia: Holandia
Wymagane wykształcenie: średnie zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Firma Eurotemp [nr 2562] poszukuje spawaczy metodą 111 do pracy na terenie Holandii. Opis obowiązków: spawanie elektrodą konstrukcji nośnych pod budowę, materiałów grubości od 0,8 mm do 12 mm. Wymagania: • Aktualny certyfikat 111 • Minimum 3 lata doświadczenia • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Mile widziane : • holenderski Kurs bezpieczeństwa VCA • Doświadczenie w pracy na terenie Holandii • Prawo jazdy kategoria B Zapewniamy: • mieszkanie oraz dojazdy do pracy • kontrakt na czas określony w holenderskiej firmie, ubezpieczenie • możliwość rozwoju • wypłaty tygodniowe przelewane na konto • opiekę polskiego koordynatora na terenie Holandii Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV pod adres: mtomczyk@eurotemp.pl Firma zastrzega sobie kontakt z wybranymi kandydatami. CV bez dokładnego opisu doświadczenia zawodowego nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.
Pracodawca: Eurotemp
Kontakt: Monika Tomczyk
Telefon: +48943410538
Email: mtomczyk@eurotemp.pl
Adres internetowy: www.eurotemp.pl


Numer oferty: 107600
Data oferty: 17.11.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: handlowiec
Miejsce zatrudnienia: zachodniopomorskie
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce: mile widziany angielski lub niemiecki
Obsługa komputera: tak
Uwagi: Praca dotyczyłaby handlu w branży stolarskiej-zawieranie umów,wstępne pomiary (chodzi przede wszystkim o schody,meble). Osoba posiadająca" wyobrażnię przestrzenną"
Pracodawca: Jaś
Kontakt: Marcin Nowakowski
Telefon: 608535048
Email: biuro@jasmeble.pl
Adres internetowy: jasmeble.pl


Numer oferty: 107599
Data oferty: 12.11.2012
Forma zatrudnienia: praca sezonowa, praca na wakacje
Stanowisko: hosstes
Miejsce zatrudnienia: bagnolo di po
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: mile widziane podstawy wloskiego ale nie koniecznie
Obsługa komputera:
Uwagi: Poszukujemy kobiet w wieku 18-35 lat do pracy w charakterze hostessy Klub znajduje sie w polnocnych Wloszech w prowincji Rovigo i funkcjonuje od ponad 10 lat. Wymagania: •Wiek 18-35 lat •Bezkonfliktowosc •Latwosc nawiazywania kontaktów •Poczucie humoru •Mila aparycja •Praca: Panie pracujace na stanowisku hostessy sa odpowiedzialne za wizerunek i dobre imie lokalu. Hostessa ma za zadanie zachowywac sie tak, aby klient dobrze sie w jej towarzystwie czul i wrócil jeszcze kiedys do naszego lokalu. UWAGA: w lokalu zabronione jest wulgarne zachowanie, hostessa musi dbac o swoje dobre imie. •Obowiazki: Hostessa musi przebywac na terenie lokalu w godzinach pracy (22:30 - 4:00). Jej zadaniem jest podtrzymywac konwersacje z klientem i byc dla niego mila. Musi grzecznie odmówic, kiedy otrzymuje niedwuznaczna propozycje! Poproszona do tanca, powinna zatanczyc. Powinna mile pozegnac klienta, który opuszcza lokal i zaprosic go do odwiedzenia klubu ponownie. •Nie mile widziane: Nie wolno jest umawiac sie z klientami poza terenem lokalu. Nie wolno zapraszac do domu zadnych mezczyzn. •Jezyk wloski: Na starcie nie jest niezbedna znajomosc jezyka wloskiego gdyz wlascicielka klubu jest Polka i moze pomoc poczatkujacym w komunikacji z klientem i aklimatyzacji we Wloszech. Jezyk wloski jest bardzo prosty, a sami wlosi chetnie ucza hostessy mowic po wlosku. Na poczatek mozna miec przy sobie maly slownik lugb rozmowki polsko-wloskie. •Zakwaterowanie: Dziewczeta sa zakwaterowane w nieduzej odleglosci od miejsca pracy w skromnych dwu-, trzypokojowych apartamentach, po dwie, góra trzy osoby w pokoju. •Zarobki: hostessa dostaje prowizje od ilosci drinkow ktore klienci zamawiaja hostessom (niekoniecznie alkoholowych). Prowizja ta zalezy wylacznie od efektywnosci Twojej pracy, wiec warto pracowac aktywnie.z reguly zarobki sa wysokie! . •Ile czasu moge pracowac we Wloszech? Kontrakt poczatkowy jest na 3 miesiace ale istnieje mozliwosc dostosowania jego dlugosci w zaleznosci od indywidualnych potrzeb i mozliwosci. Mile widziana jest wczesniejsza deklaracja czasu na jaki zamierza sie pracowac. •Kiedy moge wyjechac do Wloch? Praca dostepna jest od zaraz. Wiecej informacji: 0039 3291736294 Dzwonic w godzinach popoludniowych, ewentualnie wyslac smsa - w najblizszym czasie ktos sie skontaktuje.bubettka@tlen.pl Nie jestem posrednikiem ktory chce na was zarobic tylko bezposrednim pracodawca!!!!!!!!
Pracodawca: club black&white
Kontakt: maria
Telefon: 00393291736294
Email: bubettka@tlen.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107598
Data oferty: 08.11.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Miejsce zatrudnienia: praca z domu
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: tak
Uwagi: Prężnie rozwijająca się firma specjalizującą się w kompleksowej obsłudze klientów biznesowych w ramach rozwoju działu księgowo-podatkowego poszukuje osób z całej Polski na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej Oferujemy: 1. narzędzia niezbędne do wykonywania swoich obowiązków, 2. możliwość pracy zdalnej (praca z domu), 3. elastyczne godziny pracy, 4. szkolenia oraz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji, 5. atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym systemem premiowania, 6. wsparcie kadry. Oczekujemy 1. utrzymywania i tworzenia nowych, trwałych relacji z klientami, 2. wykształcenia minimum średniego, 3. realizacji planów sprzedażowych, 4. dbania o pozytywny wizerunek firmy, 5. własnego komputera oraz praktycznej znajomości obsługi 6. stałego łącza internetowego, 7. kreatywności w sposobie pozyskiwania klientów, 8. samodyscypliny, 9. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: cv@aksioma.pl Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Pracodawca: AKSIOMA
Kontakt:
Telefon:
Email: cv@aksioma.pl
Adres internetowy: www.aksioma.pl


Numer oferty: 107597
Data oferty: 25.10.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Fryzjer
Miejsce zatrudnienia: Wejherowo
Wymagane wykształcenie: zawodowe
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: wymagania: Wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, zaangażowanie oraz łatwość nawiązywania kontaktów. Minimum 1-2 letnie doświadczenie!!! obowiązki: Poszukujemy osoby, która będzie oferować pełen zakres usług fryzjerskich. Panią/Pana, która/-y będzie służyć poradą w doborze fryzury oraz koloru. oferujemy: Miłą atmosferę, dobre warunki pracy, szkolenia. Wynagrodzenie: podstawa + procent. opis dodatkowy: Praca od zaraz! Zgłoszenia proszę kierować na maila.
Pracodawca: CASABLANCA
Kontakt:
Telefon:
Email: casablanca@casablanca.info.pl
Adres internetowy: www.casablanca.info.pl


Numer oferty: 107596
Data oferty: 24.10.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: opiekunka, pielegniarka
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce: niemiecki
Obsługa komputera:
Uwagi: Sunset, 24 godzinna służba opiekuńcza, oferuje długoterminową pracę dla opiekunek w Niemczech. NOWOŚĆ: Przygotowaliśmy dla was nową stronę internetową pl.sunset24.eu, na której oprócz przydatnych informacji znajdziecie AKTUALNE OFERTY PRACY, które są codziennie aktualizowane. Warunek: komunikacyjna znajomość niemieckiego Turnusy: 1-3 miesiące z możliwością wyjazdu natychmiast Plusy, które oferujemy naszym opiekunkam:  SunSet Blvd- powyżej 14. lat doświadczenia  Uczciwe podejście i oferta długoterminowej współpracy  Szeroki wybór ofert pracy- codziennie nowe oferty pracy  Oferta pracy do 24 godzin od udanej rejestracji  Oferujemy stosunek pracy ( opłacamy składki do ZUS)  Zakwaterowanie i wyżywienie za darmo w rodzine podopiecznego  Podróż organizuje i opłaca agencja  Serwis dla opiekunek podczas całego pobytu za pośrednictwem koordynatora SunSet Dla bliższych informacji: +421 2 6829 9999, +421 905 986 829, +48 756 474 402 info@sunset24.eu pl.sunset24.eu
Pracodawca: Sunset Blvd. s.r.o.
Kontakt:
Telefon: +48756474402
Email: rekrutacja@sunsetblvd.sk
Adres internetowy: pl.sunset24.eu


Numer oferty: 107595
Data oferty: 19.10.2012
Forma zatrudnienia: praca dodatkowa, dorywcza, zlecenia
Stanowisko: Przedstawiciel ds.Odszkodowań
Miejsce zatrudnienia: Polska
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Kancelaria Odszkodowawcza Meditor poszukuje osób na stanowisko Przedstawiciela-Doradcy. Praca polega na pomocy w zbieraniu dokumentacji osobom poszkodowanym w wypadkach. Wysokie wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od ilości zebranych dokumentów początkowo kształtuje się na poziomie od 2000 a po roku nawet ponad 10000 zł. Jeżeli masz w rodzinie lub wśród znajomych np. lekarza ortopedę,chirurga, neurologa, pielęgniarkę, doradce finansowego czy ubezpieczeniowego ,mechaników samochodowych, blacharzy, pracownika rtg, rejestracji, ktoś pracuje w sklepie ortopedycznym, zakładzie pogrzebowym lub firmie transportowej to możesz zarobić duże pieniądze! Zapewniamy stabilną prace w miłej atmosferze , specjalistyczne szkolenia oraz materiały szkoleniowe! W załączniku przesyłam ofertę pracy stałej lub dodatkowej! Cv proszę wysyłać na adres E-mail miesztalskim@meditor.net.pl Pozdrawiam Marcin Miesztalski
Pracodawca: Kancelaria Odszkodowawcza Meditor
Kontakt: Marcin Miesztalski
Telefon: 511293927
Email: miesztalskim@meditor.net.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107594
Data oferty: 13.10.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko: Pielęgniarka/Opiekunka do opieki nad starszą Panią
Miejsce zatrudnienia: Niemcy - blisko granicy, Szczecina
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce: niemiecki
Obsługa komputera:
Uwagi: Niemiecka agencja pracy tymczasowej Limes Consult GmbH poszukuje: Pielęgniarki /Doświadczonej Opiekunki do opieki nad starszą Panią w Niemczech (ok. 6 mc) – blisko Szczecina! Miejscowaość : Hintersee (Land: Mecklenburg Vorpommern) na granicy z Polską (ok. 30 km od Szczecina) Podopieczna – Pani 82 lata (70 kilo, 170 cm). Pani porusza się na wózku, wymaga cewnikowania. Do obowiązków należeć będzie: - cewnikowanie 6 razy dziennie - pomoc przy wstawaniu i kładzeniu do łóżka /ubieranie i rozbieranie/, przy codziennej higienie ciała, toalecie oraz ogólna pomoc w wykonywaniu codziennych czynności oraz dotrzymywanie towarzystwa - przygotowywanie posiłków - pomoc w prowadzeniu domu (gotowanie,zakupy, utrzymanie porządku itp.) Pani mieszka z mężem. Zazwyczaj w weekendy odwiadza ją rodzina. Mile widziana osoba ze Szczecina lub okolic (podczas odwiedzin rodziny byłaby wówczas możliwość powrotu do domu). Wymagania: - Umiejętność cewnikowania pęcherza moczowego (mile widziana pielęgniarka lub wykształcenie medyczne) - Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i /lub chorymi - znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje - gotowość rozpoczęcia pracy ok. 15 listopada Oferujemy: - legalne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na niemieckich warunkach na ok. 6 mc - opłacane składki i ubezpieczenie - zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznej - w przypadku osób w okolic Szczecina – możliwość powrotu do domu podczas odwiedzin rodziny - wynagrodznie ok. 1200 – 1450 Euro netto w zależności od kwalifikacji i umiejętności języka niemieckiego - opiekę polskiego konsultanta Aplikacje w języku polskim lub niemieckim prosimy kierować na adres mailowy: behnke@limes-consult.de Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)
Pracodawca: Limes Consult
Kontakt:
Telefon:
Email: anmag11@yahoo.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107593
Data oferty: 08.10.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy: B
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: Rembor
Kontakt: Dariusz Borysławski
Telefon: 503 198-470
Email: darek@rembor.com.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107592
Data oferty: 07.10.2012
Forma zatrudnienia: praca dodatkowa, dorywcza, zlecenia
Stanowisko: Doradca Klienta Biznesowego - Prywatna Opieka Zdrowotna
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: średnie
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera: tak
Uwagi: Allianz to jedna z największych instytucji finansowych na świecie. Firma działa w ponad 70 państwach na wszystkich kontynentach, zatrudnia 167.000 pracowników i ubezpiecza ponad 60 milionów klientów indywidualnych oraz blisko połowę firm z listy 500 największych przedsiębiorstw naszego globu. Jest notowana na najważniejszych giełdach świata, w tym na Wall Street. W związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko Doradca Klienta Biznesowego - Prywatna Opieka Zdrowotna Szybko rozwijająca sie Prywatna Opieka Zdrowotna w Polsce stwarza nowe możliwości dla osób chcących rozwijać się w tym segmencie usług. Allianz poszukuje osoby, której zadaniem będzie pozyskiwanie i opieka klienta biznesowego. Opis stanowiska: - aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych i instytucjonalnych - przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych - budowanie trwałych relacji z Klientami - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów - profesjonalna obsługa klienta na maksymalnie wysokim poziomie - elastyczne reagowanie na zdarzenia i wspieranie biznesu przy zachowaniu standardów Allianz Od kandydatów oczekujemy: - niekaralność - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe - znajomość funkcjonowania opieki zdrowotnej w Polsce - wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne - mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub negocjacjach, - przedsiębiorczość i zdolności organizacyjne - gotowość do podnoszenia własnych kwalifikacji - wytrwałość, konsekwencja - umiejętność pracy pod presją czasu - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - wysoka dyspozycyjność i zaangażowanie - otwartość oraz umiejętność pracy w zespole - dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych Oferujemy: - współpraca ze stabilną międzynarodową korporacją - atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania, - realny wpływ na wysokość wynagrodzenia - szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym - możliwość współpracy w oparciu o umowę zlecenie lub dzieło - szanse doskonalenia zawodowego w oparciu o wieloletnie doświadczenia profesjonalistów - stałe zatrudnienie (dla najlepszych) - ciekawa praca w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku Wszystkim, którzy prześlą do nas swoje oferty pracy, zapewniamy całkowitą dyskrecję i poufność, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 883. Prosimy o załączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pracodawca: Allianz Polska
Kontakt:
Telefon:
Email: kamil.wloczka@port.allianz.pl
Adres internetowy:


Numer oferty: 107591
Data oferty: 05.10.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Asytsent ds. administracji
Miejsce zatrudnienia: Zelgoszcz k. Strykowa
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne/ścisłe
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski
Obsługa komputera: ms office
Uwagi: Firma Intertoll Infrastructure Services Poland Sp. z o.o. – będąca częścią międzynarodowego koncernu „G5” (wiodącego operatora płatnych dróg na całym świecie z przeszło 30-letnim doświadczeniem), działająca w zakresie manualnego poboru opłat na odcinku Autostrady A2 od Konina do Strykowa, poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent ds. Administracji Nr ref.: 02/Adm/2012 Miejsce pracy – Stryków / Zelgoszcz koło Łodzi Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie wsparcie Dz. Administracji i Kierownictwa Firmy w zakresie: 1. Administracyjnym:  Rozliczanie działalności operacyjnej (pobór opłat);  Analiza danych i przygotowywanie niezbędnych raportów;  Prowadzenie rejestrów personalnych;  Zbieranie i analiza ofert (zakup wyposażenia i usług). 2. Rozwoju Zintegrowanego Systemu Zarządzana:  Nadzór na wersjami dokumentów;  Udział w aktualizacji dokumentacji;  Udział w audytach, sporządzanie raportów;  Nadzór nad niezgodnościami i incydentami BHP  Kontrola obiegu dokumentów. Od kandydatów oczekujemy:  Wykształcenia wyższego, min. licencjat (ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie);  Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizy danych lub audytu jakości;  Bardzo dobrych umiejętności analitycznych;  Bardzo dobrej znajomości aplikacji biurowych, w tym MS Office 2010; w szczególności MS Excel (w zakresie co najmniej funkcji wyszukiwania i adresu, tabel przestawnych)  Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio-zaawansowanym – w mowie i w piśmie;  Przynajmniej podstawowej wiedzy na temat systemów jakościowych w oparciu o EN ISO 9001:2008  Umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych; wysokiej kultury osobistej, samodzielności, dokładności i rzetelności; zainteresowań, chęci i kompetencji do pracy w tym obszarze;  Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz znajomość funkcjonowania Zintegrowanych Systemów Zarządzania (zwłaszcza EN ISO 14001:2004 i OHSAS 18001 lub PN-N-18001:2004) będą dodatkowym atutem. Oferujemy:  Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;  Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej, rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej;  Szkolenia;  Niezbędne narzędzia pracy;  Premię roczną uzależnioną od indywidualnych wyników pracy. Osoby zainteresowane pracą na ww. stanowisku prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (życiorys + list motywacyjny) do 21 października 2012 r. z podaniem w temacie maila numeru referencyjnego, na e-mail: rekrutacja.iisp@intertoll.eu lub złożenie aplikacji w Punkcie Poboru Opłat Stryków / Zelgoszcz – Dz. Administracji (poniedziałek piątek w godz. 9.00 16.00) Prosimy o umieszczenie w życiorysie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w Intertoll Infrastructure Services Poland Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”
Pracodawca: Intertoll Infrastructure Services Poland Sp. z o.o.
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja.iisp@intertoll.eu
Adres internetowy:


Numer oferty: 107590
Data oferty: 05.10.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: Magazynier
Miejsce zatrudnienia: Będzin
Wymagane wykształcenie: podstawowe
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi: Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Francji w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej. Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej poszukujemy 60 osób chętnych do pracy w Będzinie na stanowisku: Magazynier-Operator wózka widłowego Nr ref: Mag/10/Kat Obowiązki: -Obsługa wózków widłowych -Dokonywanie załadunku oraz rozładunku towarów -Komplementacja towarów -Obsługa skanera -Obsługa magazynu, prace fizyczne Klient oferuje: - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość dłuższej współpracy - możliwość przejścia pod firmę Wymagania - Obowiązkowa książeczka sanepidowska - Uprawnienia na wózki widłowe - Mile widziane doświadczenie Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji cv w tytule wiadomości podając numer referencyjny oraz o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Pracodawca: In Temporis Polska
Kontakt: Edyta Goławska
Telefon: 504252300
Email: biuro.katowice@intemporis.eu
Adres internetowy:


Numer oferty: 107589
Data oferty: 05.10.2012
Forma zatrudnienia: do ustalenia
Stanowisko:
Miejsce zatrudnienia:
Wymagane wykształcenie: bez znaczenia
Prawo jazdy:
Języki obce:
Obsługa komputera:
Uwagi:
Pracodawca: In Temporis Polska
Kontakt: Edyta Goławska
Telefon: 504252300
Email: biuro.katowice@intemporis.eu
Adres internetowy:


Numer oferty: 107588
Data oferty: 28.9.2012
Forma zatrudnienia: praca na stałe - cały etat
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejsce zatrudnienia: Nowy Sącz
Wymagane wykształcenie: wyższe ekonomiczne/prawnicze
Prawo jazdy: B
Języki obce: angielski zaawansowany
Obsługa komputera: biegła
Uwagi: W związku z rozszerzeniem działalności firma kosmetyczna Perfect Beauty, która jest wiodącym dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: • realizacja zamówień i wysyłek • wystawianie dokumentów sprzedaży • monitoring płatności klientów • raportowanie w systemie • opieka nad kluczowymi klientami • doradztwo w zakresie oferowanych produktów • działania marketingowe związane z zarządzaniem i aktualizacją strony internetowej Wymagania: • wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci zaoczni) • min. roczne doświadczeniem w sprzedaży i w obsłudze klienta • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność wyróżniania priorytetów • dobra znajomością obsługi komputera (sprawne korzystanie z Internetu) • silne zmotywowanie do osiągania sukcesów • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym • rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność, wysoka kultura osobista • komunikatywność w kontaktach z klientem • czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: • dużą samodzielność i odpowiedzialność w działaniu • pracę w dynamicznie rozwijającej się branży • niezbędne narzędzia pracy • dostęp do szkoleń • możliwość rozwoju zawodowego • stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Wysyłając dokumenty na adres: rekrutacja@perfectbeauty.pl proszę o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Pracodawca: Perfect Beauty
Kontakt:
Telefon:
Email: rekrutacja@perfectbeauty.pl
Adres internetowy: www.perfectbeauty.pl



«« wstecz   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   wiecej »»




DO GÓRY | STRONA GŁÓWNA